• Anonym (Anonine)

Bli av med försats?

Tjena!

Tänkte kolla om någon här har kunskap och smarta tips till mig och min tjej.
    Joo de är såhär, min tjej gillar inte att suga pga försatsen. Har provat kondom men det tycker hon inte om alls. Så tänkte kolla om någon har nått tips på hur man kan minska/bli av med försats? Hur det är med ex penisring? Såg på wish någon ring som man har både runt pungen och penisen, och på så sätt skulle det göra att man inte kunde komma.. Vetefan om de funkar dock. Men nått sånt liknande borde väll även fungera för att få mindre försats? 

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Bli av med försats?
  • Nonym

Försats är ett tecken på upphetsning så det är tyvärr något du får leva med..

• Anonym (Kille)

Prova en kondom med smak.

För mig är det i alla fall så att försatsen kommer snabbt, sen kommer I princip ingen försats alls på lång tid, och sedan kommer jag..Jag vet inte om det är så för alla killar eller om vissa läcker ut lite försats hela tiden. Så min tjej (som inte gillar försatsen heller) runkar tills försatsen syns. Därefter "rensar" jag ut det som ligger i kuken genom att dra fingret på undersidan av kuken från pungen och upp, så rinner det ut lite till.

Har svårt att se att en ring hjälper, men jag har inte provat.

• Anonym (Kvinna)

Synd och skam! Jag älskar att suga av när föresatsen kommer.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-08-02 15:35:07 följande:

Synd och skam! Jag älskar att suga av när föresatsen kommer.

Försatsen*
  • Nonym
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-08-02 15:35:07 följande:

Synd och skam! Jag älskar att suga av när försatsen kommer.

Samma här!
  • fae

Är la bara att svälja? Neej men om kuksmak är en turnoff för henne kanske en vilja att suga blir lite catch22 där. Prova att dutta bort den med en liten handduk annars då, om det nu svämmar över. Känner inte till något sätt att minska mängden.

• Persan

Okej så ni tror inte att någon ring kan hjälpa?

• Laus

Var stolt över din försats! Det är helt naturligt och inget att dölja/gömma! Jag brukar se det som motsvarigheten till att en kvinna blir våt. Kroppens naturliga glidmedel!

• Laus

Bli av med. Försats, dummaste jag hört på länge

Svar på tråden Bli av med försats?