låna/delbetalning av tandvård med skyddade personuppgifter, hur??
Jag vill inte ha några pekpinnar eller spydiga kommentarer då jag vet att jag har gjort ett stort misstag som inte har gått till tandläkaren likaså vill jag inte förklara varför jag har skyddade personuppgifter.
Jag har kommit till punkten då jag måste ta itu med min rädsla för att gå till tandläkaren och jag vet att det kommer att kosta. Problemet är att alla mina pengar går till advokatkostnader får stämningar jag får på mig hela tiden om barnen, alla flyttar jag varit tvungen till att göra och att ta hand om barnen. Jag har också blivit tvungen att säga upp mig från ett fast arbete då jag bytt stad.
Det finns inga pengar över till den tandvården jag behöver och soc hjälper mig inte heller då jag ändå har så att jag klarar mig. Jag har kolat på lite olika lånalternativ men ingen lånar ut till en person med skyddade personuppgifter så vad ska jag göra? Man kan heller inte ta på avbetalning med skyddade personuppgifter så ska jag bara låta tänderna förfalla helt eller sätta mig i värsta skulträsket. Just nu vet jag inte hur mycket pengar det handlar om och med mina mardrömmar och otur här i livet så utgår jag från det värsta.
Någon som kan komma med tips?
Som sagt så mår jag väldigt dåligt över detta så jag hoppas att alla kan vara vänliga och hålla god ton.