• hejlina

Hjälp!!!!

Jag plussade imorse!!!! Ett svagt svagt plus och jag är så SJUKT glad - men har fortfarande inte riktigt förstått att det är sant. Har sån oregelbunden mens så jag trodde att det iprincip skulle vara omöjligt för mig att få ett + så fort. Så det blir några fler tester innan jag kan tillåta mig själv att gråta av lycka. Haha.

Nu har jag såklart en del funderingar. Vet inte vilken vecka jag är i men det borde vara väldigt tidigt - pga det svaga svaga strecket.

Idag och igår har jag haft så himla ont i svanken/bäckenbotten/korsryggen (vet inte riktigt vart det sitter då det kan stråla lite också). Idag har jag knappt kunnat gå! Är detta normalt?! Har inga andra tydliga gravidsymtom. Lite molvärk och lite ömma bröstvårtor typ. Men det här med ryggen? Kommer det gå över? Tyder det på tidigt missfall? (Läste det någonstans och blev livrädd)

Sååå tacksam för svar!! Känner mig så sjukt ensam och vilsen i allt detta. När ska man ta kontakt med en barnmorska förresten?

• Svar på tråden Hjälp!!!!
  • MissHelene

Stort grattis! :D
    Det är väldigt ovanligt vad jag förstått att man kan ha gravidkrämpor om det är så tidigt så det knappt blir ett streck, jag vet med mig att jag nästan kände efter för att få känna hur det kändes att vara gravid, tror till o med jag kämpade fram ngn krämpa^^
    ett plus ljuger aldrig sägs d så Stort grattis till graviditeten! :D jag ringde barnmorskan direkt och fick en inskrivningstid, vet inte vilken vecka jag var i när jag var på inskrivningen men plussade när det stod att jag var i vecka 1-2 på cb digital :)

Svar på tråden Hjälp!!!!