Träning
Hej jag är 15 år väger 80kg och är 176cm och är lat helt enkelt. Jag hattar hur jag ser ut från rumpan o benen. Jag har en ganska bred rumpa och lår. Innan hag blev lat och spelade spel så simmade jag ganska mycket. Jag simmade 2 gånger i veckan vatten polo i ett halv år och innan ses så har jag simmat i en crawl grupp i simning i 2 år ungefär. Jag simmade mycket men jag slutade för 2 anledningar 1. Jag skäms för min rumpa
2. Hur ska man säga det.. Jag skolkade från simningen bara för att jag skämdes ganska mycket och för att jag var lat. Jag är nöjd med hur allt annat ser ut. Jag har inte en tjock och rund mage den är inte platt direkt med sixpack och sånt men det är som en våg kan man väll säga? Magen går in och sen ut. Men iallafall jag är inte tjock direkt, jag är ganska kraftig och jag skulle få en ganska så biffig kropp om jag var väl tränad. Jag ångrade att jag slutade bara för att jag skämdes för min rumpa men mitt mål är att få en mindre och fastare rumpa och få den sköna känslan att simma igen utan att skämmas. Helt ärligt så är det inte bara i simhallen jag skäms I. Det är också skolan och när jag är ute på stan. Jag försöker undvika stora folkmassor och jag har blivit helt konstig tycker jag. Och allt det här bara för min rumpa! När vi har idrott i skolan så tycker jag att det är skit roligt men jag brukar att skolka och låssas som att jag är sjuk eller att jag har glömt gympa kläder på lektionen och det har ledat mig till ett dåligt betyg. Och nu börjar jag gymnasiet och ska gå I en teknik linje, och då måste jag höra mitt bästa på alla lektioner och därför vill jag minska min stora rumpa och få tillbaka mitt friska självförtroende igen. Ok nu till min frågan som ni kanske har redan gissat på. Vad och hur länge ska jag göra någon träning för speciellt rumpan Så att jag kan minska dem?