Jag vill att min kille ska runka mera
Hej hopp . Jag har ibland hört att det är uppskattat om era partners masturberar mindre mellan ni har sex eller vissa uppskattar att det ej pillas eller ruskas nägot alls vid sidan av. I mitt fall är jag särbo och jag och killen träffas varenda helg. Vi bor 30 mil isär och såklart vi kanske flyttar ihop senare men vi har bara vart ihop ett år ännu och det är inte bara då vi stortrivs med jobb och vänner på våra hemorter bägge sen träffas vi varje helg i ur och skur och då ger vi järnet med älskog och kärlek. Ett mikrobekymmer jag har är att när vi haft sista sexvändan på söndagkväll innan vi skiljs för en vecka då runkar han inget alls utan sparar sig och lever frustrerat tills fredag vi ses igen. Detta gör honom dunderkåt såklart och han skickar sex sms hela dagar och kvällar och halva nätter. Jag gillar såklart hans sex sms men jag tar mig iaf ett par fingervalsar under veckan på kvällar för att uthärda till fredag. Anledning att jag vill han runkar är att killen mår ju inte gott av det här. Han sover nästan inget och jobbar varje dag dyngtrött och är helt hyper när han är ifrån mig. Det sliter honom och det håller inte. När vi ses på fredagar är han så kåt så han skakar och vi har sex direkt. Vi hinner inte ha samlag i 30 sekunder innan han drar ur och sprutar. Och beviset tycks vara gott att han ej runkar under veckan för den första satsen varje fredag är enormt stor. Vi hinner säkert med 10 omgångar varje helg och det är superbra sex alltså . Förutom första gången då på fredag när storsoppan töms blixtsnabbt. Jag har frågat många gånger varför han ej runkar för han skulle ju sova bättre och lugna ned sig. Han har 2 svar på detta. Det första är att han gillar känslan av att vara sprängkåt en hel vecka och svar 2 att han alltid gillat och spara sig en vecka ibland. Känslan att spruta så mycket första gången betyder så mycket för han dels och se mängden men främst känslan av att skaka och nästan svimma i samband med en så stor orgasm ger han nån eufori. Har skojjat och sagt att lägg in en onsdagsrunk åtminstone så får du plana ut en gång i allafall. Jag skulle inte be han om detta om jag ej såg hur frustrerad han är på fredagar samt att det blir jobbigt för mig med och behöva svara på sms halva nätterna. Jag behöver ju inte det men man är ju så nojjig av sig när det gäller ens kärlek. Jag har sagt att jag gör det skönt för mig ibland och det har ändå fått effekten att han kanske kan tänka sig iaf snart. Vi kan ju ha telefonsex eller så kan han ju titta på lite porr eller vadsomhelst och bara tillåta sig själv och slappna av. Jag skulle åxå bli galen om jag ej onanerade emellanåt. Min rabbit eller högerhand ersätter inte en fantastisk kille det kompletterar och härdar ut bara så länge man är särbo. Känner nån till sånt här ?