• Anonym (Vaskejänta)

Jag vill att min kille ska runka mera

Hej hopp . Jag har ibland hört att det är uppskattat om era partners masturberar mindre mellan ni har sex eller vissa uppskattar att det ej pillas eller ruskas nägot alls vid sidan av. I mitt fall är jag särbo och jag och killen träffas varenda helg. Vi bor 30 mil isär och såklart vi kanske flyttar ihop senare men vi har bara vart ihop ett år ännu och det är inte bara då vi stortrivs med jobb och vänner på våra hemorter bägge sen träffas vi varje helg i ur och skur och då ger vi järnet med älskog och kärlek. Ett mikrobekymmer jag har är att när vi haft sista sexvändan på söndagkväll innan vi skiljs för en vecka då runkar han inget alls utan sparar sig och lever frustrerat tills fredag vi ses igen. Detta gör honom dunderkåt såklart och han skickar sex sms hela dagar och kvällar och halva nätter. Jag gillar såklart hans sex sms men jag tar mig iaf ett par fingervalsar under veckan på kvällar för att uthärda till fredag. Anledning att jag vill han runkar är att killen mår ju inte gott av det här. Han sover nästan inget och jobbar varje dag dyngtrött och är helt hyper när han är ifrån mig. Det sliter honom och det håller inte. När vi ses på fredagar är han så kåt så han skakar och vi har sex direkt. Vi hinner inte ha samlag i 30 sekunder innan han drar ur och sprutar. Och beviset tycks vara gott att han ej runkar under veckan för den första satsen varje fredag är enormt stor. Vi hinner säkert med 10 omgångar varje helg och det är superbra sex alltså . Förutom första gången då på fredag när storsoppan töms blixtsnabbt. Jag har frågat många gånger varför han ej runkar för han skulle ju sova bättre och lugna ned sig. Han har 2 svar på detta. Det första är att han gillar känslan av att vara sprängkåt en hel vecka och svar 2 att han alltid gillat och spara sig en vecka ibland. Känslan att spruta så mycket första gången betyder så mycket för han dels och se mängden men främst känslan av att skaka och nästan svimma i samband med en så stor orgasm ger han nån eufori. Har skojjat och sagt att lägg in en onsdagsrunk åtminstone så får du plana ut en gång i allafall. Jag skulle inte be han om detta om jag ej såg hur frustrerad han är på fredagar samt att det blir jobbigt för mig med och behöva svara på sms halva nätterna. Jag behöver ju inte det men man är ju så nojjig av sig när det gäller ens kärlek. Jag har sagt att jag gör det skönt för mig ibland och det har ändå fått effekten att han kanske kan tänka sig iaf snart. Vi kan ju ha telefonsex eller så kan han ju titta på lite porr eller vadsomhelst och bara tillåta sig själv och slappna av. Jag skulle åxå bli galen om jag ej onanerade emellanåt. Min rabbit eller högerhand ersätter inte en fantastisk kille det kompletterar och härdar ut bara så länge man är särbo. Känner nån till sånt här ?

• Svar på tråden Jag vill att min kille ska runka mera
  • Maltemånsson

Långt trådstart, fast inte säker på vad frågan är...

Mer än om man känner till sånt? Ja, jag känner till och har hört talas om killar som inte runkar på 5 dagar.

• Anonym (Samma)

TS, jag gör precis som din kille.

Jag jobbpendlar veckovis och jag runkar aldrig när jag är iväg så när jag kommer hem till min fru så är jag överkåt och explosionsfärdig. I början tyckte min fru att jag skulle lätta på tyckte några gånger under veckan för att inte vara så spänd och överkåt när jag kom hem. Hon själv onanerar nästan dagligen när jag är iväg och kunde inte förstå att jag inte gjorde likadant.

Men nu har hon helt svängt och tycker det är både kul och fascinerande att jag sparar mig tills jag kommer hem till henne. Nu brukar hon stå och vänta på mig när jag kommer hem, för att direkt ta hand om mig och se till att jag får veckans skönaste och mest förlösande orgasm. Hon vet att det inte blir så mycket fysisk njutning för hennes egen del eftersom det går så fort för mig, med hon säger att det inte gör någonting eftersom hon njuter av att se mig och vet att hon kommer att få en ordentlig omgång lite senare på dagen när jag är betydligt mer uthållig.

Ibland när jag öppnar ytterdörren står hon helt naken i hallen och kastar sig på mig innan jag ens hunnit stänga dörren. Och hon har helt klart utvecklat en fetish kring den stora satsen som kommer vid första utlösningen när jag sparat mig, för hon brukar vilja ha just första satsen i ansiktet och över sin kropp. Annars brukar hon föredra att ta satsen i munnen.

Så efter 14 års jobbpendlande kan man verkligen säga att vi har en rutin som vi båda uppskattar väldigt mycket och numera vill hon inte att jag ska runka när jag är borta. Tvärt om brukar hon fråga: Du har väl inte runkat?

• Anonym (Vaskejänta)
    Anonym (Samma) skrev 2016-08-04 09:50:49 följande:

TS, jag gör precis som din kille.

Jag jobbpendlar veckovis och jag runkar aldrig när jag är iväg så när jag kommer hem till min fru så är jag överkåt och explosionsfärdig. I början tyckte min fru att jag skulle lätta på tyckte några gånger under veckan för att inte vara så spänd och överkåt när jag kom hem. Hon själv onanerar nästan dagligen när jag är iväg och kunde inte förstå att jag inte gjorde likadant.

Men nu har hon helt svängt och tycker det är både kul och fascinerande att jag sparar mig tills jag kommer hem till henne. Nu brukar hon stå och vänta på mig när jag kommer hem, för att direkt ta hand om mig och se till att jag får veckans skönaste och mest förlösande orgasm. Hon vet att det inte blir så mycket fysisk njutning för hennes egen del eftersom det går så fort för mig, med hon säger att det inte gör någonting eftersom hon njuter av att se mig och vet att hon kommer att få en ordentlig omgång lite senare på dagen när jag är betydligt mer uthållig.

Ibland när jag öppnar ytterdörren står hon helt naken i hallen och kastar sig på mig innan jag ens hunnit stänga dörren. Och hon har helt klart utvecklat en fetish kring den stora satsen som kommer vid första utlösningen när jag sparat mig, för hon brukar vilja ha just första satsen i ansiktet och över sin kropp. Annars brukar hon föredra att ta satsen i munnen.

Så efter 14 års jobbpendlande kan man verkligen säga att vi har en rutin som vi båda uppskattar väldigt mycket och numera vill hon inte att jag ska runka när jag är borta. Tvärt om brukar hon fråga: Du har väl inte runkat?

Haha låter likt . Men är det inte jobbigt att på bekostnad av sömn och lugn och ro gå och vara hyper så länge ? Öh jag antar att du kommer med stor sats du med den första och tur din fru vill ha den och uppskattar den då blir det ju en goodwill för er bägge. Jag har ej den fetischen . Skulle ja ta hans första på fredagar i munnen skylle jag nog spy haha. Ansiktet är okej vilket han gärna vill ibland. Vilka killar vill inte det kanske vore en bra fråga. Men alltså hur kan du ni stått ut så länge? Det blir ju överlag sexfattigt på ett år . Även om man kör stenhårt på helger är det ju fler vardagar än helgdagar på ett år. Sen tycker jag det kanske vore kul att hinna göra lite mer saker än att bara tokknulla hela helger åxå eller har jag fel där. Haha.skulle hellre ta att han runkar av sig under veckorna och sov bättre. Tror inte sexet skulle bli mindre på helgen och den där jättesatsen klarar jag mig utan. Men han kanske ej gör det.Ler
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Vaskejänta) skrev 2016-08-05 01:25:48 följande:

Haha låter likt . Men är det inte jobbigt att på bekostnad av sömn och lugn och ro gå och vara hyper så länge ? Öh jag antar att du kommer med stor sats du med den första och tur din fru vill ha den och uppskattar den då blir det ju en goodwill för er bägge. Jag har ej den fetischen . Skulle ja ta hans första på fredagar i munnen skylle jag nog spy haha. Ansiktet är okej vilket han gärna vill ibland. Vilka killar vill inte det kanske vore en bra fråga. Men alltså hur kan du ni stått ut så länge? Det blir ju överlag sexfattigt på ett år . Även om man kör stenhårt på helger är det ju fler vardagar än helgdagar på ett år. Sen tycker jag det kanske vore kul att hinna göra lite mer saker än att bara tokknulla hela helger åxå eller har jag fel där. Haha.skulle hellre ta att han runkar av sig under veckorna och sov bättre. Tror inte sexet skulle bli mindre på helgen och den där jättesatsen klarar jag mig utan. Men han kanske ej gör det.Ler

Jo lite jobbigt kanske. Men jag gillar känslan att vara kåt och känna att det byggs på dag för dag. Men det bästa med att spara sig är att när man väl kommer så är det så sjukt skönt. Det är som jag skrev, alltid veckans bästa orgasm.

TS, du skulle kanske själv prova att spara dig under en vecka. Min fru vägrar att spara sig eftersom hon inte alls tycker om att känna sig kåt när hon inte har sex. Skulle hon känna sig kåt så onanerar hon direkt eller vid första bästa tillfälle så det hinner aldrig bygga på. Men en gång för ett par år sedan var hon iväg på en jobbresa i 7 dagar då hon bodde ihop med en kollega i hotellrummet och de jobbade från tidig morgon till sen kväll varje dag. Hon hittade helt enkelt inget tillfälle att onanera på en hel vecka så hon var överlåt när hon kom hem. Jag har aldrig sett henne så kåt vid något annat tillfälle. När hon kom hem så gick hon nästan direkt in och la sig på sängen för att onanera men istället blev det att jag fingrade henne från start till mål. Och den orgasmen hon fick var den starkaste jag någonsin sett henne få. Och direkt efteråt när hon kom till sanns så sa hon spontant att det var det skönaste hon någonsin upplevt i hela sitt liv.

Men trotts denna upplevelse så vill hon absolut inte frivilligt spara sig för att få möjligheten att uppleva något sådant igen. Jag kan inte fatta hur hon tänker eftersom jag själv gör så hela tiden just för att få en orgasm utöver det vanliga.
  • Anonym (Jag med!)

Jag hade också önskat att min man kunnat göra det emellanåt. Vi kanske har sex alltemmellan 1-4ggr i veckan och det är alltid om jag har lust. Min man däremot tjatar varje dag och blir ofta sur när jag inte orkar eller hinner. Och säger att jag aldrig vill ha sex.

Sa till honom för en månad sedan varför han inte runkar så jag hinner bli kåt. Men han påstår att han inte kan komma då.

Så han får helt enkelt stå ut

• Anonym (Carro)

Åh, jag förstår din frustration! Lite längre tid än 30 sekunder önskar man ju sig Min kille pluggar i en annan stad och jag skickade faktiskt efter en lösvagina åt honom när han fyllde år, den heter cobra libre (har länkat) och är inte sådär äcklig som andra lösvaginor kan vara.

Han älskar den och mitt enda "krav" på att han skulle få den var att han inte får kolla på porr (ja det där är mitt egna issue, jag blir så sotis)

Men om du inte blir det så är det ju ett väldigt bra alternativ. Tydligen ska det känns som att han ligger med en tjej. 

Han borde väl bli glad för en liten present? Cool

• Anonym (Jag med!)
    Anonym (Carro) skrev 2016-08-05 12:12:44 följande:

Åh, jag förstår din frustration! Lite längre tid än 30 sekunder önskar man ju sig Min kille pluggar i en annan stad och jag skickade faktiskt efter en lösvagina åt honom när han fyllde år, den heter cobra libre (har länkat) och är inte sådär äcklig som andra lösvaginor kan vara.

Han älskar den och mitt enda "krav" på att han skulle få den var att han inte får kolla på porr (ja det där är mitt egna issue, jag blir så sotis)

Men om du inte blir det så är det ju ett väldigt bra alternativ. Tydligen ska det känns som att han ligger med en tjej. 

Han borde väl bli glad för en liten present? 

Aha känns det verkligen som en riktig? Jag sa till min man att köpa en men då säger han att det inte alls kommer kännas samma. Att den kommer att vara kall osv.
  • Anonym (Man)

Det blir fysiskt obehagligt efter 3 dagar utan utlösning. Dessutom är det väldigt svårt att somna om man börjar tänka på sex och får stånd. Den enklaste lösningen är att ha utlösning varje dag, men det är OK att hoppa över en dag om jag vet att det blir sex nästa dag.

Svar på tråden Jag vill att min kille ska runka mera