Fråga till tjejer med stor rumpa
Tycker ni om att ha era killars händer på era stora rumpor? Vad tycker ni om att han gör med skinkorna?
Tycker ni om att ha era killars händer på era stora rumpor? Vad tycker ni om att han gör med skinkorna?
Stora rumpor är tydligen väldigt populärt.
Jag älskar när min kille klämmer på skinkorna, när han masserar dem, när han håller i dem, när han smeker dem, när han smiskar dem, ja typ allt.
Jag tror att alla killars dröm är att ta en stor rumpa. Jag blir nästan tänd på mig själv när jag ser min stora rumpa, och jag gillar när min kille först smeker mig Sen slår mig på rumpan och trycker sig mot mig.
Jag älskar att min sambo myser med min stora rumpa. Smeker, sminkar och gosar ja allt möjligt är mysigt. Ju större den blivit desto mjukare är den ju också
Men ni som har stora rumpor är och nöjda är ni smala i övrigt då eller överviktiga? Typ Kardashianrumpa och smal midja eller som Beyoncé?
Jag älskar att min sambo myser med min stora rumpa. Smeker, smiskar och gosar ja allt möjligt är mysigt. Ju större den blivit desto mjukare är den ju också
Kardash rumpa här. Men oavsett är det snyggare med tjejer som har former än inga former. Idealet är inte att vara smal, möjligen på catwalken då. De flesta män är som Kanye, vill ha nåt att ta i.
Stora rumpor är tydligen väldigt populärt.
Jag älskar när min kille klämmer på skinkorna, när han masserar dem, när han håller i dem, när han smeker dem, när han smiskar dem, ja typ allt.
Jag älskar att min sambo myser med min stora rumpa. Smeker, smiskar och gosar ja allt möjligt är mysigt. Ju större den blivit desto mjukare är den ju också
Ja helt underbart.