• Anonym (?)

Fråga till tjejer med stor rumpa

Tycker ni om att ha era killars händer på era stora rumpor? Vad tycker ni om att han gör med skinkorna?

• Svar på tråden Fråga till tjejer med stor rumpa
  • CarinaL26

Stora rumpor är tydligen väldigt populärt.

Jag älskar när min kille klämmer på skinkorna, när han masserar dem, när han håller i dem, när han smeker dem, när han smiskar dem, ja typ allt.

• Minmli

Jag tror att alla killars dröm är att ta en stor rumpa. Jag blir nästan tänd på mig själv när jag ser min stora rumpa, och jag gillar när min kille först smeker mig Sen slår mig på rumpan och trycker sig mot mig.

• fae
    Anonym (?) skrev 2016-08-04 09:56:10 följande:

Tycker ni om att ha era killars händer på era stora rumpor? Vad tycker ni om att han gör med skinkorna?

Hur så?
  • bbwanna

Jag älskar att min sambo myser med min stora rumpa. Smeker, sminkar och gosar ja allt möjligt är mysigt. Ju större den blivit desto mjukare är den ju också

• Anonym (Undrar)

Men ni som har stora rumpor är och nöjda är ni smala i övrigt då eller överviktiga? Typ Kardashianrumpa och smal midja eller som Beyoncé?

• bbwanna

Jag älskar att min sambo myser med min stora rumpa. Smeker, smiskar och gosar ja allt möjligt är mysigt. Ju större den blivit desto mjukare är den ju också

• Nikeee83

Kardash rumpa här. Men oavsett är det snyggare med tjejer som har former än inga former. Idealet är inte att vara smal, möjligen på catwalken då. De flesta män är som Kanye, vill ha nåt att ta i.

• Anonym (?)
    CarinaL26 skrev 2016-08-04 11:49:21 följande:

Stora rumpor är tydligen väldigt populärt.

Jag älskar när min kille klämmer på skinkorna, när han masserar dem, när han håller i dem, när han smeker dem, när han smiskar dem, ja typ allt.

Härligt! ????
  • Anonym (?)
    bbwanna skrev 2016-08-04 14:09:43 följande:

Jag älskar att min sambo myser med min stora rumpa. Smeker, smiskar och gosar ja allt möjligt är mysigt. Ju större den blivit desto mjukare är den ju också

Härligt! Tycker du om att rumpan blir mjukare?
Svar på tråden Fråga till tjejer med stor rumpa