• Auri79

Söker mjuka stretchjeans

Har aldrig varit så bekvämt klädd som under graviditeten. Använde i synnerhet HM:s underbara mjuka stretchjeans (skinny), hade tre par. Höll fast vid dessa flera månader efter förlossningen och hade de rent av som mysbyxor hemma för dess mjukhet och sköna passform. Nu har dock magen försvunnit så pass att det inte går att ha dem längre... Har frågat på HM men de har inga vanliga jeans i så mjukt tyg som mammajeansen. Ställer därför frågan här. De ska vara mjuka, superstretchiga och inte kännas på utan att för den delen tappa passform eller se ut som tights.

• Svar på tråden Söker mjuka stretchjeans
  • Hi5

Jag köpte jättesköna på Esprit :)

I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done.
  • MrsBroderTuck

Dr denim, finns på Carlings för 399kr, även på nätet på diverse ställen! Rekommenderar i modellen "Plenty" (mediumhög midja, slutar strax nedanför naveln) eller "Solitaire" (högre midja, slutar strax ovanför naveln). De finns även i modellen "Kissy", där midjan slutar på höften.

De finns i alla möjliga färger, svart är dock min favorit, varvar mellan svarta Plenty och svarta Solitaire.

Behandla dom som man gör med vanliga jeans, alltså tvättas ca var 3-6 månad, tvättas utan sköljmedel.

• Hi5
    MrsBroderTuck skrev 2016-08-04 16:08:49 följande:

Dr denim, finns på Carlings för 399kr, även på nätet på diverse ställen! Rekommenderar i modellen "Plenty" (mediumhög midja, slutar strax nedanför naveln) eller "Solitaire" (högre midja, slutar strax ovanför naveln). De finns även i modellen "Kissy", där midjan slutar på höften.

De finns i alla möjliga färger, svart är dock min favorit, varvar mellan svarta Plenty och svarta Solitaire.

Behandla dom som man gör med vanliga jeans, alltså tvättas ca var 3-6 månad, tvättas utan sköljmedel.

Hehe, en till som vet hur man gör :P Fast jag tvättar bara mina kläder om de fått fläckar (undantaget under- och träningskläder), annars hänger jag bara upp dem en dag och hänger sedan in dem i garderoben igen :)
    I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done.
  • MrsBroderTuck

[quote=76854531][quote-nick]Hi5 skrev 2016-08-04 16:14:36 följande:[/quote-nick]Hehe, en till som vet hur man gör :P Fast jag tvättar bara mina kläder om de fått fläckar (undantaget under- och träningskläder), annars hänger jag bara upp dem en dag och hänger sedan in dem i garderoben igen :)[/

Jag gör precis likadant med mina kläder!

Svar på tråden Söker mjuka stretchjeans