• grodan26

Molvärk försvann?

Jag plussade för två dagar sedan så det är extremt tidigt i graviditeten. Har BIM om ett par dagar så jag har inte ens nått dit. 

Till frågan: igår hade jag molvärk hela dagen, det slet, drog och högg i livmodern non stop. Idag är det helt stilla. Inte en endaste liten känsla där nere. Skapar såklart oro för en som försökt i snart 2 år och med ett missfall i bagaget. Någon som varit med om samma? 

• Svar på tråden Molvärk försvann?
  • Carambolan

Det är normalt. Både molvärk och andra symptom har kommit och gått från dag till dag i mina graviditeter (både för de tre friska barnen och den gång jag fick missfall).

• grodan26
    Carambolan skrev 2016-08-05 15:00:16 följande:

Det är normalt. Både molvärk och andra symptom har kommit och gått från dag till dag i mina graviditeter (både för de tre friska barnen och den gång jag fick missfall).

Tack för svar! Känns lugnande. 

Fler som upplevt detta? 
  • JohannaI

Det är normalt. Jag hade som värst molvärk i vecka 6. Och efter det har det kommit någon gång ibland. Är i vecka 10 nu.

• Venne

Hej!
    Jag är i vecka 5+0 i dag och min molvärk har kommit och gått sedan innan Bim. När det gör väldigt ont blir jag rätt för det och när det slutar göra ont blir jag rädd för det. Man är mest bara nojig hela tiden. Men så har jag, precis som du, kämpat länge och haft mf (4 år och 2 mf). Vi får hålla tummarna bara! 

• grodan26
    Venne skrev 2016-08-07 12:13:05 följande:

Hej!
    Jag är i vecka 5+0 i dag och min molvärk har kommit och gått sedan innan Bim. När det gör väldigt ont blir jag rätt för det och när det slutar göra ont blir jag rädd för det. Man är mest bara nojig hela tiden. Men så har jag, precis som du, kämpat länge och haft mf (4 år och 2 mf). Vi får hålla tummarna bara! 

Tack för ditt svar! Känns skönt att höra. Håller tummarna att allt går vägen för dig. 
  • ikna

Hade molvärk en dag några dagar innan bim, efter det INGA andra symptom. Är i vecka 33 nu.
    Håller tummarna för ett plus för dig :)

Svar på tråden Molvärk försvann?