• happy7831

Sååå trött.. Vill bara sova...

Hej...

Jag är en kvinna på 38 år som plussat.

Är i vecka 6 (5+0)

Har 2 barn sedan tidigare o klart man vart trött... men denna trötthet helt galen.... skulle bara vilja sova... känner igen er? Känner inte igen vart sååå trött tidigt... Ändå tar järntabletter varje dag eblir bm pga överviktsoperetad. ..

• Svar på tråden Sååå trött.. Vill bara sova...
  • Malva2015
    happy7831 skrev 2016-08-06 15:38:19 följande:

Hej...

Jag är en kvinna på 38 år som plussat.

Är i vecka 6 (5+0)

Har 2 barn sedan tidigare o klart man vart trött... men denna trötthet helt galen.... skulle bara vilja sova... känner igen er? Känner inte igen vart sååå trött tidigt... Ändå tar järntabletter varje dag eblir bm pga överviktsoperetad. ..

Jag var också så extreeeemt trött första tiden. Det går över om några veckor..:/
  • Anonym (Fia)

Ja! Jag är 36. Mitt första barn fick jag innan jag fyllde 30 så jag tror åldern tar ut sin rätt. Måste vila regelbundet. Snart är semestern slut, förstår inte hur det kommer bli att jobba. Jag är i v 24. För mig blev det lite lättare efter v 19.

• Skenet

Jag är 35, plussade i förrgår (ca 4v)

Är helt galet trött, kan somna vid matbordet och behöver powernap så fort jag gjort minsta lilla.

Var helt död efter gymmet igår. Ska jobba många och långa dagar nu veckan som kommer, lite osäker hur jag ska klara det utan att somna på jobbet.

Svar på tråden Sååå trött.. Vill bara sova...