Vad såg ni på vul runt 6+5? Hcg?
Undrar vad ni såg kring de dagarna ni som är säkra på er äl. Undrar också om någon tagit ett hcgvärde kring v 6+5 och vad det visade?
Undrar vad ni såg kring de dagarna ni som är säkra på er äl. Undrar också om någon tagit ett hcgvärde kring v 6+5 och vad det visade?
Jag ska på vul på torsdag. Är då i v 6+5. Ska även begära att få ta ett nytt hcg eftersom det ligger lågt, visserligen ökar som det ska, men jag blöder lite. Är superorolig med flera missfall i bagaget. Följs gärna åt!
I v 6+3 har jag en gång sett en tom fostersäck, alltså ett mf. En annan gång i v 6+3 har jag sett hinnsäck och gulesäck, alltså en graviditet. Det var en gammal ul-maskin men veckan efter gjorde jag ett vul på gynakuten med en mycket bättre maskin och då såg jag en liten böna med tickande hjärta!
Gjort IVF så bombsäker på datumen! Gjorde VUL i v 6+5 och då såg vi en liten plutt med ett blinkande hjärta, mätte ca 6,5 mm. Tog hcg dagen innan i v 6+4 och det låg på lite över 23000.
Har gjort vul i v 6+3 i en tidigare graviditet där det bara syntes en tom hinnsäck (visade sig efter uppföljning va en ofostrig graviditet), då låg hcg runt 3600.
I 5+4 sågs ett hjärta slå!
Tack för era svar!!!the LovelyJ dela gärna med dig när du varit där
Inre tsgit hcg men hade ul på 6+6 (har fastställt äl med tempning och också senare fått bekräftat riktigt datum med 2 ul dr bf inte flyttas, nu i vecka 25 och har samma bf som då). Såg en liten "mask" som rörde sig och tickande hjärta. Lägger med en bild.
Vul menar jag, men det förstod du säkert