• Znipznapznut

Vad såg ni på vul runt 6+5? Hcg?

Undrar vad ni såg kring de dagarna ni som är säkra på er äl. Undrar också om någon tagit ett hcgvärde kring v 6+5 och vad det visade?

• Svar på tråden Vad såg ni på vul runt 6+5? Hcg?
  • theLovelyJ

Jag ska på vul på torsdag. Är då i v 6+5. Ska även begära att få ta ett nytt hcg eftersom det ligger lågt, visserligen ökar som det ska, men jag blöder lite. Är superorolig med flera missfall i bagaget. Följs gärna åt!

• Anonym (K)

I v 6+3 har jag en gång sett en tom fostersäck, alltså ett mf. En annan gång i v 6+3 har jag sett hinnsäck och gulesäck, alltså en graviditet. Det var en gammal ul-maskin men veckan efter gjorde jag ett vul på gynakuten med en mycket bättre maskin och då såg jag en liten böna med tickande hjärta!

• halfmoon

Gjort IVF så bombsäker på datumen! Gjorde VUL i v 6+5 och då såg vi en liten plutt med ett blinkande hjärta, mätte ca 6,5 mm. Tog hcg dagen innan i v 6+4 och det låg på lite över 23000.

Har gjort vul i v 6+3 i en tidigare graviditet där det bara syntes en tom hinnsäck (visade sig efter uppföljning va en ofostrig graviditet), då låg hcg runt 3600.

• Anonym (.)

I 5+4 sågs ett hjärta slå!

• Anonym (L)

Inre tsgit hcg men hade ul på 6+6 (har fastställt äl med tempning och också senare fått bekräftat riktigt datum med 2 ul dr bf inte flyttas, nu i vecka 25 och har samma bf som då). Såg en liten "mask" som rörde sig och tickande hjärta. Lägger med en bild.

• Anonym (L)

Vul menar jag, men det förstod du säkert

Svar på tråden Vad såg ni på vul runt 6+5? Hcg?