• Anonym (Carl)

Hur får man en tjej att vilja ligga?

Några av mina kompisar brukar snacka om att de har flera olika tjejer som de brukar ligga med. De är skallade KK:s (knullkompissar).

Min fråga är hur man får en sådan relation med en tjej.

Förstår att alla brudar inte vill hålla på på det sättet men hur hittar man en sådan tjej?

Är det bara att dra iväg ett meddelande till en brud o fråga om de vill ligga eller hur ska man skriva till er tjejer så att ni nappar på betet?

• Svar på tråden Hur får man en tjej att vilja ligga?
  • Anonym (K)

Finns många tjejer som vill bli KK, tycker att du bara ska fråga. Självklart inte någon som du precis lärt känna ex igår. Men känner du någon lite längre och vet hur personen är (tar inte allt på allvar,blir sur på sånt osv) så kan du bara fråga "vill du bli KK" eller typ fråga först vad hon tycker om "KKs" osv.

• Anonym (Carl)

Okej så det är inte mycket svårare än så?

Har du själv några erfarenheter från detta?

Anonym (K) skrev 2016-08-06 22:57:11 följande:

Finns många tjejer som vill bli KK, tycker att du bara ska fråga. Självklart inte någon som du precis lärt känna ex igår. Men känner du någon lite längre och vet hur personen är (tar inte allt på allvar,blir sur på sånt osv) så kan du bara fråga "vill du bli KK" eller typ fråga först vad hon tycker om "KKs" osv.

• Anonym (Xyz)

Skit i det, sex är ute. Ta en skogspromenad istället.

• Anonym (Kk)

Alla singeltjejer vill bli kk, nåja, många iaf. Men många av dessa vet inte riktigt om det innan du charmat dem och sen visat att du är en gud i sängen. Vem vill vara kk med en ocharmig fjant som inte kan tillfredsställa en?

• Anonym (K)
    Anonym (Carl) skrev 2016-08-06 23:24:31 följande:

Okej så det är inte mycket svårare än så?

Har du själv några erfarenheter från detta?

Eftersom de flesta singel tjejer vill ha KK så är det inget svårt att hitta en KK.

Det är bara att fråga. Så som jag sa, fråga först vad hon tycker om folk som är KK osv. Säger hon inget dåligt då kan du ge henne en hint.
    Kanske hon precis varit i ett förhållande? Och vill inte ha någon ny kille, utan bara leka med någon i sängen. Kanske är hon en tjej som inte alls gillar förhållande?
    Så det är bara att fråga på inget fel med det. Lägg alla kort på bordet, tjejer gillar oftast sånt (beror på vilken tjej du pratar med såklart).

Jag har inga speciella erfarenheter då det var jätte längesen som jag var KK. Men det jag minns är att vi bara kom fram till det. Alltså jag såg att han inte är en "förhållande killen" och han såg att jag också gillar att ha kul på den tiden.
  • Anonym (haha)

antar ni är rätt unga så du kan väl fråga i klassen när skolan börjar :)

nåja skämt åsido, kanske är det så lätt som vissa sagt, kanske inte. Du får chansa och se. Sen tror jag de flesta egentligen innerst inne söker efter en riktig pojkvän, inte en KK, men "nöjer sig" med KK för stunden.

• Anonym (Desperado)

Desperadons tips:
    låt henne veta att du är välhängd. (Funkade i The Last Seduction)
    Kan lova att hon vill då.
    Om hon inte är upptagen med Pokemon Go förstås.

• Anonym (cornflakes)

Jade flesta tjejer vill också ligga OM du charmar de på rätt sätt. Du får pröva dig fram hur man charmar brudar. Övning ger färdighet.

• Zeko

Första tipset är o ta en svensk tjej, det finns inget lättare

• Jenna Eriksdotter

Är killen självsäker, Vet vad han vill ha och inte är rädd för att ta det. Vet när han ska slå näven i bordet och har en personlighet som tar stor plants. Då ligger jag direkt, där och då!. Svårare än så är det inte! =)  

Så varför får jag inte ligga! >=[

• Maddog08

Är du tydlig och det finns attraktion, så får du ligga. Simpel as that.....

Svar på tråden Hur får man en tjej att vilja ligga?