• Jennie Brunflo

Butiker kring Valbo köpcentrum

Vi ska åka söderut imorgon och passerar då Valbo...där vi alltid stannar.... ...finns det något Silvan, Bauhaus-liknande företag där.

Vi har sökt på Valboköpcentrum, Silvan och Bauhaus.....och det ligger ju inget inne i själva köpcentrat....och varken Silvan eller Bauhaus ligger där.

Men...jag tycker där borta vid rondellen....typ är det On-off....Toy´s are us...eller nåt som ligger där???

Så det borde ju finnas flera butiker än de som ligger inne i själva köpcentrat.

• Svar på tråden Butiker kring Valbo köpcentrum
  • Domicha

hihih jag kommer från området!
    Näe där har ni har där är själva köpcentrumet och som du säger onoff och dem. men då måste ni in till Gävle för att komma till dem du söker som Bauhaus.

• Jennie Brunflo

Inga VVS-liknande butiker alls därute eller?

• Domicha

näe inte där i området.
    tyvärr.
    vad exakt söker du? Coop forum där har ju en del, Ikea ligger i huset brevid oxå

• Alicia05sMamma
    Jennie Brunflo: De butiker som finns i valbo köpcentrum är :
    On offsibaToysrusIkeaCoop forum med deras byggvarorlindexkappahlHobbexGallerixGameH & MFlera resturangerSko punktenMfl mfl
    Dessvärre finns inte varken Bauhaus eller Silvan. Dock finns K-rauta inne i Gävle på fjällbacken om det kan vara ngt ?
    // Linda mamma till ♥ Alicia ♥
  • Alicia05sMamma

Finns såklart flera vvs butiker än k-rauta inne i Gävle oxå

Är det vvs butiker ni söker ? Vill du kan jag försöka hjälpa dig med adresser till vvs butiker här i gävle med telenr så ni hittar dom

• Jennie Brunflo

Bebis:

Jag vet vilka som ligger i Valbo köpcentrum...det står på hemsidan...jag undrar vilka som ligger runt köpcentrat...bredvid liksom.

• Jennie Brunflo

Vi vill inte åka in i Gävle....tänkte bara svänga titta eftersom vi ändå stannar och äter i Valbo....vi har lååångt kvar att resa efter vi stannat i Valbo.

• Alicia05sMamma
    JB: K-rauta har mkt badrumsgrejor.
    Har för mig att dom har en hemsida om jag inte missminner mig.

På sidan om köpis är det bara: siba, el giganten, olles möbelhus, onoff & Toysrus.
  • Alicia05sMamma

JB: Ja då har ni bara Ikea & coop forum att välja på i valbo köpcentrum tyvärr.

• Jennie Brunflo

Bebis:

Ok....aja...få se om vi kollar in på Coop då.

Annars har de ju Silvan i Örebro (dit vi ska), men det hade ju varit skoj att ha med sig paketet när man kom dit istället för att åka och köpa det någon dag senare.

Svar på tråden Butiker kring Valbo köpcentrum