• anonymtjej94

Fotobok med nakenbilder

Jag har ett problem, jag och min pojkvän firar ett år om en månad. Jag hade så svårt att komma på en presentidé så mina vänner sa att varför kan du inte göra en fotobok med nakenbilder i? Jag var med på idén och jag har nu tagit ett par bilder, men vet inte om de skulle vara en bra idé eller om de ens är en bra 1års present! Snälla alla killar och tjejer hjälp mig och säg vad ni tycker!! :)

• Svar på tråden Fotobok med nakenbilder
  • Anonym (...)

När min ex-make fyllde 30 så fick han ett inramat förstorat nakenfoto på mig. I svartvitt lite konstnärligt så där... Det blev väldigt uppskattat!

• Anonym (Danne)
    Anonym (...) skrev 2016-08-08 18:26:16 följande:

När min ex-make fyllde 30 så fick han ett inramat förstorat nakenfoto på mig. I svartvitt lite konstnärligt så där... Det blev väldigt uppskattat!

Fan vad nice önskar mitt x get mig något runkmaterial att glo på.
  • Dasenhard

Hade varit enklare att säga vad man tycker om det ifall man fick se det

Självklart ska du ge honom det. Skulle vilja ha ett själv av min fru...

• Anonym (Konstigt)

Jag fattar inte det här och skulle aldrig få för mig att göra samma sak.

Din man fyller år och då ska du ge honom bilder, på dig själv, som han kan se när som helst? Plus att han kan se kvinnor på nätet närhelst han vill.

Hade du själv velat ha nakenbilder på din man i födelsedagspresent?

• Maltemånsson
    Anonym (Konstigt) skrev 2016-08-09 17:33:57 följande:

Jag fattar inte det här och skulle aldrig få för mig att göra samma sak.

Din man fyller år och då ska du ge honom bilder, på dig själv, som han kan se när som helst? Plus att han kan se kvinnor på nätet närhelst han vill.

Hade du själv velat ha nakenbilder på din man i födelsedagspresent?

Och ditt problem är att hon ska ge ett foto på sig själv? Det är ingen bra present för att han kan se henne när som helst?

Herregud...är du helt endimensionell?

Det kan ju vara en underbar present!
  • Anonym (Konstigt)
    Maltemånsson skrev 2016-08-09 18:36:33 följande:

Och ditt problem är att hon ska ge ett foto på sig själv? Det är ingen bra present för att han kan se henne när som helst?

Herregud...är du helt endimensionell?

Det kan ju vara en underbar present!

Nej det kan det inte. Nej jag har inget problem. Däremot förstår jag inte grejen och jag undrar helt enkelt om alla kvinnor som vill ge sin partner bilder på sina kroppar, hade velat ha det själv av sin man?

Snacka om ego. Wow, får jag bilder på dig? Vad snällt. Tack!!! Så fina de är. Eh nej. Det är inget man vill ha på sin födelsedag. Det kan hon ju närsom helst.
  • Anonym (D'archangel)

Det är en bra idé! Att låta sig fotograferas naken är något väldigt intimt och signalerar förtroende och dessutom upphetsande. Kom dock ihåg att ställe den i bokhyllan så att du kan ta den med dig lite smidigt om du lämnar honom! :)

• Rickardb

Jag måste vara helt ärlig...Helt urkorkad idé om ni inte är i stadiet att stadga och gifta er...

Tänk dig att ni går skiljda vägar om 1 år till ? Vill du att en person du inte har en relation till har nakenbilder på dig att fritt sprida och använda som hen ser som en bra idé ?

Sensuella bilder på sin höjd, inget som skapar oro för framtiden tänk på dig själv!

Vad är det för fel på en middag med romantiskt inslag, kanske rentav överraska med rosenbladsspår innanför dörren när han kommer hem som leder till sängen där du väntar lite extra "lyxig" det finns hur mycket trevliga idéer som helst som är mindre riskabla och ändock uppskattade.

Svar på tråden Fotobok med nakenbilder