Familjen annorlunda
Det är ju som att kolla på en freakshow?!
En massa ouppfostrade, skrikiga ungar och tröttkörda föräldrar som försöker spela lyckliga familjen.
Dagis med snorungar 24/7, förstår att ingen orkar. Stackars barn!
Det är ju som att kolla på en freakshow?!
En massa ouppfostrade, skrikiga ungar och tröttkörda föräldrar som försöker spela lyckliga familjen.
Dagis med snorungar 24/7, förstår att ingen orkar. Stackars barn!
Mycket avundsjuk ts?
Det är jag med. Tänk att de kan styra en hel flock och inte vara mer slut än mig som bara har två! Imponerande. Har knappt sett programmet men förverkar vara kärleksfulla allihop, det absolut viktigaste i ett föräldraskap.
Hela programidén är väl att det ska vara feelgood-freakshow? Inte hade nån varit intresserad av att kolla på vanligt vardagsliv och charterresor med en trebarnsfamilj.
Kan inte fatta varför man skaffar så många ungar. Måste ha hänt nåt traumatiskt i ungdomen. Typ varit väldigt ensam och nu ska kompensera. Det känns i vilket fall inte friskt.
Tror jag sett ett halvt avsnitt någon gång , då med ljudet avstängt. Kan inte fatta för mitt liv vad som är så intressant att se en skock ungar.
Tycker även synd om de äldsta barnen som får ställa upp så mycket för sina småsyskon. Det är ju knappast deras ansvar att föräldrarna vill yngla av sig gång på gång.
Mycket avundsjuk ts?
Det är jag med. Tänk att de kan styra en hel flock och inte vara mer slut än mig som bara har två! Imponerande. Har knappt sett programmet men förverkar vara kärleksfulla allihop, det absolut viktigaste i ett föräldraskap.
Tror jag sett ett halvt avsnitt någon gång , då med ljudet avstängt. Kan inte fatta för mitt liv vad som är så intressant att se en skock ungar.
Tycker även synd om de äldsta barnen som får ställa upp så mycket för sina småsyskon. Det är ju knappast deras ansvar att föräldrarna vill yngla av sig gång på gång.
Jag som har två barn har ofta undrat hur de orkar med så många, tills jag tittade på ett program.. De orkar med eftersom de låter ungarna härja vilt överallt.