• Anonym (undrar lite)

önskad kukstorlek på er KK?

Som kille och medelutrustad undrar man ju lite hur ni tjejer upplever det här med storlek och vad ni föredrar? Om ni skulle träffa någon enbart för sex och inget annat, hur skulle ni önska att er sexkontakt var utrustad? Inget förhållande med djupare känslor och så utan enbart er njutning. Anledningen till att jag undrar är för att jag alltid trott att tjejer vill ha XXL i alla lägen. Jag blev dock bedragen av mitt ex som skaffade en KK i några månader innan det kom fram.
    Han hade en smal kortare apparat men som jag antar att hon då hellre föredrog.

föredrar ni en mindre smalare sak 10 - 13 lång med omkrets 8 - 10?
    föredrar ni en normal 14 - 16 lång med omkrets runt 12
    föredrar ni en stor 17 - 19 lång med omkrets 13 - 14
    föredrar ni en xxl > 20 cm med omkrets > 15?
    föredrar ni en lång och smal 18/10 eller en kortare och bred 13/15 eller nån annan variant?

Har även hört att homosexuella män föredrar XXL? stämmer det?

Skulle vara väldigt intressant att få veta.
    Jag själv har ungefär 15/13 om det är någon som undrar.

• Svar på tråden önskad kukstorlek på er KK?
  • Anonym (???)

Jag har ingen aning om vilken kukstorlek eller omkrets de män jag varit med har haft. Hur vet man det? Mäter man? Och när? Glad

• Anonym (undrar lite)
    Anonym (???) skrev 2016-08-09 15:17:09 följande:

Jag har ingen aning om vilken kukstorlek eller omkrets de män jag varit med har haft. Hur vet man det? Mäter man? Och när? Glad

tja, jag vet inte riktigt. En tom toarulle är väl runt 12 - 13 cm i omkrets så det kan du väl ha som referens kanske?
  • Anonym (Homfil)

Jag är homosexuell. Jag föredrar lite större kuk, gärna ungefär 20 x 15 om jag fritt får välja. Framför allt grov, inte nödvändigtvis lång.

Har avstått från sex med en kille för han hade liten smal kuk (vet ej storlek exakt, men borde ligga inom ditt spann för mindre smalare kuk), det går fetbort för mig.

• Anonym (toamannen)
    Anonym (undrar lite) skrev 2016-08-09 15:20:58 följande:
    tja, jag vet inte riktigt. En tom toarulle är väl runt 12 - 13 cm i omkrets så det kan du väl ha som referens kanske?
    Det snackades om toarullar i en tidigare tråd och dom varierar stort. En jag testade hemma var 11 i omkrets. en var 12 och en var 14,3. 
  • Anonym (undrar lite)
    Anonym (Homfil) skrev 2016-08-09 15:22:19 följande:

Jag är homosexuell. Jag föredrar lite större kuk, gärna ungefär 20 x 15 om jag fritt får välja. Framför allt grov, inte nödvändigtvis lång.

Har avstått från sex med en kille för han hade liten smal kuk (vet ej storlek exakt, men borde ligga inom ditt spann för mindre smalare kuk), det går fetbort för mig.

Har du någonsin hittat en sådan välutrustad man IRL? Känns som att den längden och omkretsen torde vara rätt ovanlig?
  • Anonym (Man40)

Ännu en kuktråd, så himla tröttsamt.

Så, igen; har du över 13 cm har du över genomsnittet. I världen.

Är du en klåpare i sängen spelar din storlek ingen större roll, du är ändå en klåpare.

• Anonym (undrar lite)
    Anonym (Man40) skrev 2016-08-09 15:32:53 följande:

Ännu en kuktråd, så himla tröttsamt.

Så, igen; har du över 13 cm har du över genomsnittet. I världen.

Är du en klåpare i sängen spelar din storlek ingen större roll, du är ändå en klåpare.

Ja men nu var väl ändå frågan vad tjejer föredrar och ingenting annat.
  • Anonym (???)

Om det bara är en kuk man vill ha så finns det ju dildos att köpa i precis rätt storlek.

• Anonym (Man40)
    Anonym (undrar lite) skrev 2016-08-09 15:38:50 följande:
    Ja men nu var väl ändå frågan vad tjejer föredrar och ingenting annat.
    Ja, och du fick svaret av mej.
    Skills beat size.
  • Anonym (Homfil)
    Anonym (undrar lite) skrev 2016-08-09 15:29:48 följande:

Har du någonsin hittat en sådan välutrustad man IRL? Känns som att den längden och omkretsen torde vara rätt ovanlig?

Japp det finns, har provat. Alltså jag vet att det finns mängder av storlekstrådar och undersökningar som visar att medel är rätt mycket mindre, men jag har sett och träffat på många kukar i längdintervallet 17-19 cm, över det verkar det vara ganska ovanligt. Största jag provat var 22, men det var lite för mycket...
Svar på tråden önskad kukstorlek på er KK?