Oroar jag mig i onödan?
Killen som jag dejtar förlorade en släkting för drygt mindre än en vecka sedan (han är väldigt sluten och vägrar visa sig sårbar så vet ej hur nära etc dom stod varandra.) Efter detta har han ändrats gentemot mig han är liksom mer off, tar inga iniativ till typ närhet och inte minst sex. Han har tidigare påpekat att han tror att jag är sexberoende. Hur som helst, detta är väl kanske fullt normalt beteende om man är i en sorge process? Eller? Jag är rätt känslig som person och när han är kort gentemot mig tar jag illa vid mig - överreagerar jag?
Min andra fråga är hur jag nu ska bete mig. Ska jag fortfarande höra av mig som vanligt? Jag vill inte skrämma honom genom att vara för på. Eller ska jag låta han höra av sig till mig? Vi har varit med varandra efter dödsfallet så han verkar vilja va med mig men han verkar samtidigt som att han inte alls vill det i min närvaro?
Bakgrund: För ca 2 månader sedan började jag dejta en äldre kille (jag är 23 och han 10 år äldre än mig) och vi låg med varandra flera ggr under samma träff osv. Vi har diskuterat flertal ggr om svartsjuka, lita på varandra osv. Vi träffas 2-4 ggr i v och sover då alltid med varandra också.
Snälla hjälp mig