• SerenityW

Var sälja trosor?

Hej! Nu har jag suttit och kollar runt på nätet för att hitta en bra sida för att sälja mina trosor men hittar inget. Är det någon som vet var man kan vända sig? Någon som säljer själv som kan ge tips? Kommer in på en del bloggar men skulle hellre använda mig av någon annonssida där man kan annonsera gratis. Finns det kanske inte längre?:)

• Svar på tråden Var sälja trosor?
  • Anonym (BrittaBerit)

Varför i hela friden vill du göra det om jag får fråga..??!

• SerenityW

Jag såg det som lätta extra pengar. Har läst att man kan få flera hundra för ett par trosor, strumpor säljer också.

• Anonym (X3737A)

Du menar att någon är beredd att betala flera hundra kronor för att få lukta på (?) din fitt-, röv- och fotsvett?

• Anonym (Märkligt)
    Anonym (X3737A) skrev 2016-08-11 18:44:50 följande:

Du menar att någon är beredd att betala flera hundra kronor för att få lukta på (?) din fitt-, röv- och fotsvett?

Hur konstigt det än låter så finns det dem som är beredda att betala för det. Allra helst om innehavaren av trosorna onanerat med dem på först. 
  • Anonym (Märkligt)
    SerenityW skrev 2016-08-11 10:38:18 följande:

Hej! Nu har jag suttit och kollar runt på nätet för att hitta en bra sida för att sälja mina trosor men hittar inget. Är det någon som vet var man kan vända sig? Någon som säljer själv som kan ge tips? Kommer in på en del bloggar men skulle hellre använda mig av någon annonssida där man kan annonsera gratis. Finns det kanske inte längre?:)

Smäll upp en gratis eller billig hemsida, finns mängder. Sedan får du ut och göra reklam för det på snuskforum, camsajter etc. 
  • Anonym (Man)

Ja eller lägg upp en tråd om det på FL och gör det inte anonym så får du pm från köpare direkt... ah... just det det har du ju redan gjort.

• Anonym (X3737A)
    Anonym (Märkligt) skrev 2016-08-11 19:09:53 följande:
    Hur konstigt det än låter så finns det dem som är beredda att betala för det. Allra helst om innehavaren av trosorna onanerat med dem på först. 
    Där ser man. :)
  • SerenityW
    Anonym (X3737A) skrev 2016-08-11 18:44:50 följande:

Hehe trot lr ej! Visst är det så:P
  • SerenityW
    Anonym (Märkligt) skrev 2016-08-11 19:11:27 följande:
    Smäll upp en gratis eller billig hemsida, finns mängder. Sedan får du ut och göra reklam för det på snuskforum, camsajter etc. 
    Hmm ja jag är inte så bra på sånt där men kanske får bli så ändå. Hittade bara en hemsida nu som verkade ok:)
  • SerenityW
    Anonym (Man) skrev 2016-08-11 19:47:07 följande:

Ja eller lägg upp en tråd om det på FL och gör det inte anonym så får du pm från köpare direkt... ah... just det det har du ju redan gjort.

Ja men vilken bra idé?! Eller så var det just bara för att få hjälp i ett diskussionsforum.
Svar på tråden Var sälja trosor?