• Hanna F

Klack stift

Kanske ett i lands problem men varför sätter man på billiga skit stift som inte håller mer än 2-3 veckor . Köpte ett par inte jätte dyra men 1299 skor och redan nu efter 3 veckor är det dags att klacka om suck . Det är ju jätte lätt byta själv finns ju gummi stift eller metallstift men i stället väljs det billigaste

Som synes har dem slitits ner så fort så metallstiftet tittar fram på mindre än 3 veckor .
    Hanna fartdåren persson
  • Svar på tråden Klack stift
  • Rödtjärnens Anna

Jag tycker att du ska gå tillbaka till stället du köpte skorna. Tycker att de absolut skA tåla normalt slitage i tre veckor utan att det ska synas nämnvärt. Kräv att få häva köper och få tillbaka pengarna alternativt att de betalar omklackningen

• Hanna F
    Rödtjärnens Anna skrev 2016-08-11 10:57:05 följande:

Jag tycker att du ska gå tillbaka till stället du köpte skorna. Tycker att de absolut skA tåla normalt slitage i tre veckor utan att det ska synas nämnvärt. Kräv att få häva köper och få tillbaka pengarna alternativt att de betalar omklackningen

Ja jag får väl prova det ja skorna är det ju inget fel på så omklackning kan dem ju få stå för .
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Birgitta)

Om det slitits så mycket på 3 veckor kan det ju knappas vara normalt slitage . Högklackat är ju inga vardags skor hade dem använts till vad dem är tänkta till lite festligare tillfällen hade dem inte slitits ner på det viset så fort.

Svar på tråden Klack stift