• Äldre 12 Aug 13:27
    1327 visningar
    3 svar
    3
    1327

    com hem play

    Hallå jag har com hem tv-kanaler här hemma med tivo och sådär, finns massor av program och filmer att se men hur kan man rensa ur så att man bara kan välja gratisfilmer i play-arkivet? Hatar när man hittar en film man vill se och så kostar den 29:- eller nåt. Borde finnas någon kategori som heter gratis eller nåt men jag hittar inte. Någon som vet eller har nåt tips?

  • Svar på tråden com hem play
  • Äldre 12 Aug 15:44
    #1

    Nja, tror ju att bästa är att gå in under "play-tjänster" för där är väl allt gratis. Iaf för mig som betalar för cmore.


    Du får man inte med sånt som ligger i ComHems hyrfilms bibliotek iaf.. Men kan ha fel. 

  • Äldre 12 Aug 18:26
    #2
    Hurmanrå skrev 2016-08-12 15:44:05 följande:

    Nja, tror ju att bästa är att gå in under "play-tjänster" för där är väl allt gratis. Iaf för mig som betalar för cmore.


    Du får man inte med sånt som ligger i ComHems hyrfilms bibliotek iaf.. Men kan ha fel. 


    Det finns "Play & Film" och där i är allt blandat. Väldigt märkligt bara att i deras app hittar jag t.ex Minionerna med svenskt tal, men på tvboxen finns den gratis med engelskt tal, svenskt tal kostar pengar. Tycker att det är lite konstigt hela alltihop.
  • Äldre 13 Aug 09:23
    #3

    Men under play&film finns väll "playtjäster".. där borde det bara vara gratis innehåll..

Svar på tråden com hem play