• Crazy catlady

Till er som haft molande mensvärk innan ni plussat..

.. har det alltid vart som en stark tydligt mensvärk ?

Jag är på äl+7 o har de senaste dagarna haft lite molande värk i magen.. väldigt väldigt svag mensvärk skulle jag säga.. ibland helt borta.. för att komma tillbaka i form av lite stickande känsla i både mage och ländrygg..

Har läst en del som haft ont dagarna innan bim och fått plus och de verkar som de har väldigt tydlig stark mensvärk..

• Svar på tråden Till er som haft molande mensvärk innan ni plussat..
  • Fkvi

Jag hade en varm, molvärk som påminde om mensvärk fast ändå inte :)

• Crazy catlady
    Nonym skrev 2016-08-13 17:07:18 följande:

Jag hade det så

Nu är "mensvärken" fyra månader

Hade du en stark tydligt mensvärk-känsla eller en dov molande svag värk?
  • Crazy catlady
    Fkvi skrev 2016-08-13 17:11:33 följande:

Jag hade en varm, molvärk som påminde om mensvärk fast ändå inte :)

Det känns lite så för mig med.. ibland känns det som en svag mensvärk.. ibland känns det som något annat.. 
  • Nonym
    Crazy catlady skrev 2016-08-13 17:20:15 följande:

Hade du en stark tydligt mensvärk-känsla eller en dov molande svag värk?

Nej, inte så skarp som mensvärk, men väldigt tydlig ändå.. svårt att beskriva men det var en tydlig skillnad
  • hurtänktedunu

Jag hade som en brännande känsla i hela bäckenet från ca äl+7 och ja det gav sig aldrig. Nu är jag gravid i v15 ;)

• Crazy catlady
    Nonym skrev 2016-08-13 17:29:53 följande:
    Nej, inte så skarp som mensvärk, men väldigt tydlig ändå.. svårt att beskriva men det var en tydlig skillnad
    Tack för svar... ja nu när man börjar närma sig bim så letar man efter alla möjliga symtom.. visst har jag de senaste månaderna haft diverse pms symtom som påminner om ett grav, men denna känsla har dock inte haft så jag hoppas innerligt att det tog sig denna månad... dock känner jag inget alls i brösten.. varken ilningar eller större stl.. men det e väl bara vänta o se.. kul och jämföra sig lite dock.. 
  • corona

Jag har alltid molande mensvärk veckan före mens, även när jag plussat. Skillnaden då jag varit gravid har varit att det gjort mer ont.

• Crazy catlady
    corona skrev 2016-08-13 17:36:17 följande:

Jag har alltid molande mensvärk veckan före mens, även när jag plussat. Skillnaden då jag varit gravid har varit att det gjort mer ont.

hurtänktedunu skrev 2016-08-13 17:33:28 följande:

Jag hade som en brännande känsla i hela bäckenet från ca äl+7 och ja det gav sig aldrig. Nu är jag gravid i v15 ;)

Tack för svar ! 

Jag brukar ha en väldigt stark mensvärk bara på mensen första dag.. har inte känt så här innan.. speciellt inte 5 dagar innan mens.. *håller tummarna*

• Nonym
    Crazy catlady skrev 2016-08-13 17:35:48 följande:

Tack för svar... ja nu när man börjar närma sig bim så letar man efter alla möjliga symtom.. visst har jag de senaste månaderna haft diverse pms symtom som påminner om ett grav, men denna känsla har dock inte haft så jag hoppas innerligt att det tog sig denna månad... dock känner jag inget alls i brösten.. varken ilningar eller större stl.. men det e väl bara vänta o se.. kul och jämföra sig lite dock.. 

Jag hade grymt ont i bröstvårtorna i ungefär en vecka innan bim
  • hurtänktedunu
    Crazy catlady skrev 2016-08-13 17:43:19 följande:
    hurtänktedunu skrev 2016-08-13 17:33:28 följande:

Tack för svar ! 

Jag brukar ha en väldigt stark mensvärk bara på mensen första dag.. har inte känt så här innan.. speciellt inte 5 dagar innan mens.. *håller tummarna*

samma här. jag får bara mensvärk samma dag eller möjligen dagen innan mensen ska komma.
  • Fkvi
    Crazy catlady skrev 2016-08-13 17:21:19 följande:

Det känns lite så för mig med.. ibland känns det som en svag mensvärk.. ibland känns det som något annat.. 

Precis så var det. Gick som i vågor, men tyckte aldrig det gjorde ont såsom mensvärk gör! Utan mer samma känsla utan smärtan typ?!
Svar på tråden Till er som haft molande mensvärk innan ni plussat..