• lizylizy

efter ammning

för tre år sen fick jag mitt barn jag ammade i en vecka.
    ett år efter gravidteten fick jag sekret från båda brösten när jag klämmde på bröstvårtorna
    och för några veckor sedan klämmde jag på en finne på ena bröstet för då sippra det ut genomskinligt sekret från ena bröstet efter sån lång tid vad beror detta på? jag äter inte p-piller och är inte gravid. om det var bröstcancer skulle jag inte haft fler symptom eftersom jag hade vätska från brösten för 2 år sen, också en tid efter gravidteten men jag vet inte varför jag har såhär varför det kommer vätska. har inte sökt läkare. fler som haft samma som mig? det är inte brösmjölk efter sån här lång tid men jag tänkt hela tiden att det beror på för att jag fått barn. vad tror ni? jag är orolig

• Svar på tråden efter ammning
  • Carambolan

Jag slutade amma min yngsta för 1,5 år sedan och kan fortfarande klämma fram lite bröstmjölk. För mig är det gulvitt precis som mjölk däremot...

• Ghjsdf

Jag fick fram bröstmjölk minst två år efter avslutad amning. En kompis fick det efter betydligt längre tid än så.

• lizylizy

jag slutade amma för 3 år sedan vet du om det kan vara genomskinligt också? men jag ringde en sköterska nån sa att man inte kan ha bröstmjölk nu. men hon tyckte jag skulle ringa en barnmorska. en annan sa att jag skulle ringa vårdcentralen. blir osäker. det kan vara hormoner också men jag vet inte vad dom menar för hormoner? jag äter inte p-piller

• lizylizy

jag slutade amma för 3 år sedan vet du om det kan vara genomskinligt också? men jag ringde en sköterska nån sa att man inte kan ha bröstmjölk nu. men hon tyckte jag skulle ringa en barnmorska. en annan sa att jag skulle ringa vårdcentralen. blir osäker. det kan vara hormoner också men jag vet inte vad dom menar för hormoner? jag äter inte p-piller

Svar på tråden efter ammning