• Anonym (Inlagd)

Jag har varit inlagd på psyket, fråga vad du vill!

Som rubriken lyder, jag har varit inlagd på psykiatrisk vårdavdelning. Fråga om du undrar något!

• Svar på tråden Jag har varit inlagd på psyket, fråga vad du vill!
  • Anonym (Mee too)

Är du nöjd med vården? Hur mådde du därinne?

• Anonym (Inlagd)
    Anonym (Mee too) skrev 2016-08-13 20:27:39 följande:

Är du nöjd med vården? Hur mådde du därinne?

Jag hade det bra där, men jag fick bara medicinsk vård så att säga, ingen terapi eller psykologsamtal.
  • Anonym (Inlagd)

[quote=76880511][quote-nick]Scalaren skrev 2016-08-13 20:35:32 följande:[/quote-nick]

Varför var du inlagd? Hur länge var du där?

[/quote

Jag är bipolär och min läkare tyckte inte att han fick ordning på medicinerna, så han tyckte att jag skulle vara inlagd för observation ett tag. Jag blev dock kvar i två månader.

• Anonym (??)
    Anonym (Inlagd) skrev 2016-08-13 20:54:18 följande:

[quote=76880511][quote-nick]Scalaren skrev 2016-08-13 20:35:32 följande:[/quote-nick]

Varför var du inlagd? Hur länge var du där?

[/quote

Jag är bipolär och min läkare tyckte inte att han fick ordning på medicinerna, så han tyckte att jag skulle vara inlagd för observation ett tag. Jag blev dock kvar i två månader.

Två månader?? Var det så svårt eller blev du sämre?
  • Anonym (Inlagd)
    Anonym (??) skrev 2016-08-13 21:25:32 följande:

Två månader?? Var det så svårt eller blev du sämre?

Det var svårt att hitta rätt medicin så att jag kunde vara stabil, varken för mycket uppåt eller nedåt. Jag hade en del tankar på döden och dödslängtan, vilket bidrog till att jag fick stanna kvar längre än först tänkt.
  • Anonym (??)
    Anonym (Inlagd) skrev 2016-08-13 21:55:19 följande:

Det var svårt att hitta rätt medicin så att jag kunde vara stabil, varken för mycket uppåt eller nedåt. Jag hade en del tankar på döden och dödslängtan, vilket bidrog till att jag fick stanna kvar längre än först tänkt.