• Dr Börje

Män som vill att kvinnan har sex med andra män

God dag!

Det finns ju en uppsjö med trådar här där män uttrycker en önskan eller fantasi om att frun, sambon, flickvännen osv skall ha sex med andra män. Ibland vill mannen t.om vara med och passivt titta på.

Hur reagerar ni kvinnor som läser dessa trådar på en sådan fantasi och önskan?

Uppfattar ni det som att det ger en fantastisk möjlighet att ha sex med flera/andra utan att behöva vara otrogen? Att få chansen att experimentera och testa andra män som ev tillför något som din egen man inte gör? Eller känner du dig äcklad av det? Skulle du känna dig sårad och uppfatta det så att din man inte kan älska dig om han vill se dig med någon annan? Är du likgiltig? Tycker du att det är perverst? Skulle du vilja att din man gav dig möjligheten?

Berätta hur du uppfattar detta med "cuckolding". 

• Svar på tråden Män som vill att kvinnan har sex med andra män
  • Jenna Eriksdotter

Beror väl till viss del på omständigheterna. Skulle nog kännas som att han lånar ut mig för att visa upp mig och vad jag kan för andra män och nästan förväntar sig en rygg dunk efteråt av den andra mannen som ett igenkännande att "Du har gjort ett bra jobb med henne, jag är avundsjuk" Haha behöver naturligt vis inte vara så, men det är lite den känslan jag för det är någon som han vill göra, inte jag. Så han gör det ju inte för min skull. 

• Underhill
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-17 08:10:35 följande:
    Beror väl till viss del på omständigheterna. Skulle nog kännas som att han lånar ut mig för att visa upp mig och vad jag kan för andra män och nästan förväntar sig en rygg dunk efteråt av den andra mannen som ett igenkännande att "Du har gjort ett bra jobb med henne, jag är avundsjuk" Haha behöver naturligt vis inte vara så, men det är lite den känslan jag för det är någon som han vill göra, inte jag. Så han gör det ju inte för min skull. 
    Kan ju även vara så att mannen går igång på det och inte har någon annan agenda än att det just tänder honom. Om kvinnan inte vill eller fantiserar om det, så blir det inte inte av, tänker jag...även om det säkert finns de som blir lite tjatiga om sina fantasier och önskemål.
    E vi överens så kör vi
  • Jenna Eriksdotter
    Underhill skrev 2016-08-17 08:28:48 följande:
    Kan ju även vara så att mannen går igång på det och inte har någon annan agenda än att det just tänder honom. Om kvinnan inte vill eller fantiserar om det, så blir det inte inte av, tänker jag...även om det säkert finns de som blir lite tjatiga om sina fantasier och önskemål.
    Ja, klart han tänder på det, men det kan ju finnas en anledning att han tänder på att andra ska njuta av mig, han kan ju bara gagna på det psykologiskt. I detta fall så är mitt resonemang fullt rimligt. Om man är flexibel och tillmötesgående med en liberal sex syn så behöver man inte nödvändigt vis vara sugen på något för att göra det. Att ge till någon annan utan att själv direkt tjäna på det själv kan även det vara indirekt väldigt tillfredsställande.
  • Anonym (Mr Prefect)

Min fru har två älskare. Båda gifta 'med tillstånd' precis som min fru.
    För oss är det 'vår lek' med andra inblandade. Hon tänder på att vara syndig, jag tänder på att andra män blir som tokiga av henne... Skulle inte vilja kalla det cuckolding då maktfördelningen mellan oss inte följer den 'mallen'.

• Anonym (G)

Helt ointressant för min del , så jag skulle tacka nej.

Men allting är okej att fråga så länge man accepterar ett nej och inte tjatar.

Jag lägger inga moraliska värderingar i det , det är bara inget jag tänder på personligen.

• Underhill
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-17 08:42:37 följande:
    Ja, klart han tänder på det, men det kan ju finnas en anledning att han tänder på att andra ska njuta av mig, han kan ju bara gagna på det psykologiskt. I detta fall så är mitt resonemang fullt rimligt. Om man är flexibel och tillmötesgående med en liberal sex syn så behöver man inte nödvändigt vis vara sugen på något för att göra det. Att ge till någon annan utan att själv direkt tjäna på det själv kan även det vara indirekt väldigt tillfredsställande.
    Absolut! Anledningen behöver dock ej vara beröm/bekräftelse av den man som låg med mannens fru, mest så jag menade :) Men oftast är ju fantasier hyggligt "egoistiska" då de uppstår från jaget/individen och det är inget konstigt med det. Det behöver inte betyda att den som vill och önskar föreslår en sådan sak för att visa upp sin partner. Tror det är djupare än så i de fall det ger mer än tar av en relation.
    E vi överens så kör vi
  • Jenna Eriksdotter
    Underhill skrev 2016-08-17 08:57:15 följande:
    Absolut! Anledningen behöver dock ej vara beröm/bekräftelse av den man som låg med mannens fru, mest så jag menade :) Men oftast är ju fantasier hyggligt "egoistiska" då de uppstår från jaget/individen och det är inget konstigt med det. Det behöver inte betyda att den som vill och önskar föreslår en sådan sak för att visa upp sin partner. Tror det är djupare än så i de fall det ger mer än tar av en relation.
    Nej det är klart att det inte behöver vara så. Jag kan bara tänka utifrån mig själv, har ingen aning om hur han tänker och det är inte alltid man varken vill eller kan förklara exakt varför man går igång på något.  Det skulle vara kul att höra varför en man vill dela din tjej med en annan man. Förstår att man går igång på det men varför? Kan det ligga något i min teori? och vilka andra själ finns det till att gå igång på den här typen.  Frågan gäller ju tjejer också, men eftersom jag är tjej är ju motsatta könet aningen mer intressant. Men frågan är generellt ställd om ens någon är sugen på att ge sig in i det.
  • Anonym (skap)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-17 08:42:37 följande:
    Ja, klart han tänder på det, men det kan ju finnas en anledning att han tänder på att andra ska njuta av mig, .............
    Nja....jag tror att väldigt många män som tänder på detta tänder på iden att frun skall njuta lite extra (tom mer?) med den andra mannen. Snarare än att den andra mannens njutning. Sexuella triggers lever ju i väldigt dunkla skrymslen i hjärnan och tanken att frun njuter med någon annan och kanske ännu mer än med honom själv kan trigga en åtrå.
  • Linux1003
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-17 09:19:41 följande:
    Nej det är klart att det inte behöver vara så. Jag kan bara tänka utifrån mig själv, har ingen aning om hur han tänker och det är inte alltid man varken vill eller kan förklara exakt varför man går igång på något.  Det skulle vara kul att höra varför en man vill dela din tjej med en annan man. Förstår att man går igång på det men varför? Kan det ligga något i min teori? och vilka andra själ finns det till att gå igång på den här typen.  Frågan gäller ju tjejer också, men eftersom jag är tjej är ju motsatta könet aningen mer intressant. Men frågan är generellt ställd om ens någon är sugen på att ge sig in i det.
    Jag skulle i fantasin kunna tänka mig att bjuda in ytterligare en man för att gemensamt tillfredsställa min fru men skulle aldrig själv agera passivt. Enda orsaken till den fantasin är att jag njuter otroligt mycket när min fru njuter och när hon exploderar i en kraftigare orgasm efter den andra så blir det på något sätt höjdpunkten i min egna njutning. Något annat skäl finns ej för egen del. 

Jag kan inte heller sticka under stolen med att jag skulle väldigt gärna vilja ha en extra kvinna i sängen för att testa min egen njutning till andra nivåer. Vi är dock rätt ego och känner starkt ensamrätt på varandra. Jag delar ogärna henne med någon annan och hon vill inte dela mig med någon annan kvinna heller och därav får det hela förbli en fantasi. 
Svar på tråden Män som vill att kvinnan har sex med andra män