• Anonym (Ord)

Vad vill ni killar helst höra från tjejen i sängen när det gäller snusk snack??

Eller vill ni helst ha tyst sex?

Vad om ni föredrar prat tycker ni är upphetsande sexigt?

• Svar på tråden Vad vill ni killar helst höra från tjejen i sängen när det gäller snusk snack??
  • Anonym (Man)

Vill inte höra nåt snuskprat men jag älskar när hon stönar högt eller skriker av njutning och kåthet.

• mamaleona
    Dagens sexvärld är skrämmande. Kärlek, sex o närheten samt klimaxet mellan två människor kan man inte planera på det sättet att vad som skall sägas o göras när. Tycker jag. Det skall ske spontant det som sker, annars blir det lätt tillgjort o onaturligt. Hur skönt o intimt är det om tjejen plutar med läppar o rumpa som i porrfilmerna o stönar enl ett visst schema - själv skulle jag avtändas direkt då man KÄNNER det inte är från hjärtat utan enbart en upplagd /planerad akt för att....När det är äkta, mellan två älskande sker saker o ting spontant o allt blir vackert sensuellt o åtråframkallande. Övrigt spel - onenightstand filmer mm - är nåt som gör den intima världen o kärleken för övrigt snedvriden. Framför allt unga människor idag blir pumpade med fel information o får fel uppfattning om ...ja ALLT
  • Anonym (Ord)
    mamaleona skrev 2016-08-15 16:21:00 följande:

Dagens sexvärld är skrämmande. Kärlek, sex o närheten samt klimaxet mellan två människor kan man inte planera på det sättet att vad som skall sägas o göras när. Tycker jag. Det skall ske spontant det som sker, annars blir det lätt tillgjort o onaturligt. Hur skönt o intimt är det om tjejen plutar med läppar o rumpa som i porrfilmerna o stönar enl ett visst schema - själv skulle jag avtändas direkt då man KÄNNER det inte är från hjärtat utan enbart en upplagd /planerad akt för att....När det är äkta, mellan två älskande sker saker o ting spontant o allt blir vackert sensuellt o åtråframkallande. Övrigt spel - onenightstand filmer mm - är nåt som gör den intima världen o kärleken för övrigt snedvriden. Framför allt unga människor idag blir pumpade med fel information o får fel uppfattning om ...ja ALLT

Jah håller med (om det var en perfekt värld) men man kan ändå ha preferenser.

Alla kanske inte heller bara kan släppa kontrollen sår enkelt. Jag har ett bagage med mig och har fått jobba hårt för mina orgasmer, för att kunna släppa kontrollen ens det jag gör och blotta mig som man gör när man har sex så det är knappast något självklart för mig.

Men nu var det inte det jag tänkte på. Jag är nyfiken på om man nu har preferens om sexigt prat när man har sex, vad killar föredrar då?! .. Undrar jag.

Men det kan gott va tvärtom också, vad gillar tjejer.
  • Anonym (säker)

Tycker det är soft med tydlig kommunikation i största allmänhet. Om snubben gör nått du gillar, säg det, gör han nått du inte gillar så säg det tills han hittar rätt.

Men utöver det så som ovanstående säger, stön, skrik eller annan bekräftelse om njutning/ kåthet. Men absolut inget fake, det synar man direkt och är bara avtändande.

Även om porr-fake kan vara helt ok om det är med typ en one night och man är på samma nivå e.g gör det till en kul grej, men aldrig med en regelbunden partner. 

Svar på tråden Vad vill ni killar helst höra från tjejen i sängen när det gäller snusk snack??