• MariaW

Insemination - 1a forsoket = +++++

Vi har nu forsokt i nastan 3 ar och till slut sa gick det!!!
    Kan knappt fatta att det ar sant! Var hos doktorn imorse for att bekrafta +. Dom tog blodprov for att se sa att hormon nivan ar tillracklig for en "bra graviditet". Vantar just nu pa att dom ska ringa med resultatet - hall tummarna!

• Svar på tråden Insemination - 1a forsoket = +++++
  • MariaW

Blodprovet visade 93 vilket ar helt ok enl doktorn, YEAH!
    Ska pa forsta VUL om 10 dagar!

• Agronom

GRATTIS!!!

Vi lyckades inte på första inseminationen och kör nu på 2:a i nästa vecka

• xena

Grattis, va roligt! Lycka till under graviditeten.

• smaragden

Sänder massor med flyt och plus...

• Buckaroo

Åh grattis, håller tummarna för en "bra graviditet"!!

• Caribe

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Lycka till!

• Juli

GRATTIS!! Vi lyckades också med hjälp av insemination men först på tredje försöket och nu ligger lilla Alice 7 månader och snusar i soffan. Försök att njuta!

Kram
    Juli och Alice

• MariaW

Tack for alla lyckonskningar!!!
    Vi har bestammt oss for att njuta allt va vi kan aven om vi sjalvklart ar lite oroliga att mista det igen men vi resonerar som sa att om vi gar omkring och bara e oroliga hela tiden sa missar vi ju allt det roliga!
    Lycka till alla ni som forsoker, skickar massor med + onskningar till er alla!!
    Kan inte sluta le!!!!

• ammus

Jätte grattis & ett stort lycka till=)

• Bakverk

Grattis! Hur många spermier hade Ni kvar efter "tvätt" vid inseminationstillfället?

• Agronom

Bakverk: Har läst om de som lyckats med sin insemination med 12,5 miljon spermier efter tvätt och vi misslyckades med vårt första försök trots 23 miljoner spermier och 2 ägg...så antalet spelar nog ingen störra roll bara man har över de 2 miljoner som rekommenderas

LYCKA TILL!!

• Kerpet1

Jättegrattis och lycka till!

• Kryssanetemum

GRATTIS!!! vilken lycka!

Själv gjorde jag vår första insemination förra vecka. Just nu är väntan lång. Jag brukar alltid tycka att veckorna går så otroligt fort, men nu går det så låååångsaaaamt.

Gläder mig för er skull o ser det som ett bevis på att det faktiskt går!

Svar på tråden Insemination - 1a forsoket = +++++