• Anonym (anonym)

Han kommer direkt!!

Jag och min sambo har ett helt okej sexliv, eller hade ska jag kanske säga.... Sen en tid tillbaka har han kommit efter typ två "juck" och jag förstår inte varför. Känns som att det är jag som gör något fel eller att det är mig det är fel på för om jag runkar eller suger av honom kan jag hålla på länge men så fort vi ska ha sex så kommer han direkt. För mig kan det snart kvitta, kan lika gärna bara ta på varandra istället för det känns som att det förstör stämningen när det blir så. Någon som har erfarenhet av detta eller liknande? Vad kan jag göra?

• Svar på tråden Han kommer direkt!!
  • Anonym (Helena123)

En sån kille skulle jag vilja ha. Gillar mest förspel och inte samlag, tycker att 2 minuter är min gräns, inte mer än så.
    Kan han inte tillfredsställa dej innan istället så spelar det ju ingen roll hur lång tid samlaget tar.

• Anonym (Sammalika)

Jag har samma problem. Eller min man har det. Det har alltid varit så. Vi har pratat och ältat detta men vi kommer ingen vart med det. För mig är detta en stor saknad. Det har resulterat i ett i princip obefintligt sexliv. Jag tänker ibland på att lämna. Jag trodde det skulle bli bättre men nej det blir det inte.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Helena123) skrev 2016-08-17 14:53:04 följande:

En sån kille skulle jag vilja ha. Gillar mest förspel och inte samlag, tycker att 2 minuter är min gräns, inte mer än så.

Kan han inte tillfredsställa dej innan istället så spelar det ju ingen roll hur lång tid samlaget tar.

Begär inte att vi måste hålla på jättelänge men iaf lite längre än ca två sekunder. Visst kan han göra det men är inte ofta det händer..... Skönt att du hittat ett sätt som funkar för dig! :)
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Sammalika) skrev 2016-08-17 15:02:21 följande:

Jag har samma problem. Eller min man har det. Det har alltid varit så. Vi har pratat och ältat detta men vi kommer ingen vart med det. För mig är detta en stor saknad. Det har resulterat i ett i princip obefintligt sexliv. Jag tänker ibland på att lämna. Jag trodde det skulle bli bättre men nej det blir det inte.

Lider med dig! Har också funderat på det många ggr men med två små barn vill man ändå försöka få förhållandet att fungera. Önskar det fanns något man kunde göra åt detta, vi har också pratat om detta många ggr och han tycker det är jobbigt säger han men att det helt plötsligt blivit såhär måste ju ha en orsak, eller är jag helt ute och cyklar?
  • Anonym (Sabina)

Lider verkligen med er. Mitt problem är detsamma fast ändå tvärtom. Min man har en grym kontroll på när han ska komma. Han kan hålla på hur länge som helst om han vill. nu brukar han nöja sig med någon timma, vilket är precis lagom.
    Några gånger har vi haft samlag i 4-5 timmar o då är jag helt slut. Jag kommer väldigt lätt, så efter 40-50 orgasmer är man inte så pigg!

• Anders 386
    Anonym (Helena123) skrev 2016-08-17 14:53:04 följande:

Jag tycker också att själva samlaget bara är en liten del av sexet. Det finns ju många olika sätt att tillfredsställa varandra. Jag lägger 80% av tiden på att smeka eller slicka min fru (ofta samtidigt som jag har en dildo i henne - det ger bättre kontroll att stimulera g-punkten än vad jag kan åstadkomma med kuken.), det är det som ger henne orgasm. Samlaget blir mest ett avslut. 
  • Linux1003
    Anonym (anonym) skrev 2016-08-17 15:13:17 följande:
    Lider med dig! Har också funderat på det många ggr men med två små barn vill man ändå försöka få förhållandet att fungera. Önskar det fanns något man kunde göra åt detta, vi har också pratat om detta många ggr och han tycker det är jobbigt säger han men att det helt plötsligt blivit såhär måste ju ha en orsak, eller är jag helt ute och cyklar?
    Det finns medel som dämpar känseln i penisen där han skulle kunna hålla på betydligt längre. Har ni pratat om det? 
  • Anonym (anonym)
    Linux1003 skrev 2016-08-17 16:09:04 följande:

Det finns medel som dämpar känseln i penisen där han skulle kunna hålla på betydligt längre. Har ni pratat om det? 

Tack för svar! Ja vi har köpt nån spray som skulle göra det bättre men vet inte om vi använt den på rätt sätt för vi har inte märkt någon skillnad alls tyvärr :(
  • Linux1003
    Anonym (anonym) skrev 2016-08-17 16:14:35 följande:
    Tack för svar! Ja vi har köpt nån spray som skulle göra det bättre men vet inte om vi använt den på rätt sätt för vi har inte märkt någon skillnad alls tyvärr :(
    Vad heter sprayen? 
  • Anonym (Gg)
    Anonym (anonym) skrev 2016-08-17 14:35:15 följande:

Jag och min sambo har ett helt okej sexliv, eller hade ska jag kanske säga.... Sen en tid tillbaka har han kommit efter typ två "juck" och jag förstår inte varför. Känns som att det är jag som gör något fel eller att det är mig det är fel på för om jag runkar eller suger av honom kan jag hålla på länge men så fort vi ska ha sex så kommer han direkt. För mig kan det snart kvitta, kan lika gärna bara ta på varandra istället för det känns som att det förstör stämningen när det blir så. Någon som har erfarenhet av detta eller liknande? Vad kan jag göra?

Fast jag fattar inte! Förr kunde han hålla längre/länge och plötsligt börjar han komma efter två juck?!

Vad hände där emellan? Vill han göra nåt åt det?
Svar på tråden Han kommer direkt!!