• Fööörbannad

Euro baby fact. Köp ej därifrån

Kommer dit till helenelund för att köpa barnvagn i vecka 33 . Jätte trevlig dam i början visade vagnar och vilka saker som tillkommer , sen så började hon pressa lite ,om ni köper den här vagnen så får ni både åkpåse och bilbarnstol på köpet 2 års garanti osv. Vad kan gå fel ???

Eeee.... typ allt hon "glömde" nämna att man inte ska köra vagnen på steniga vägar eller att det fastnar stenar i hjulen så ungen hoppar i vagnen eller att det bildas snöbollar runt hjulen . Chassit där man justerar flr liggläge . Gick sönder i två delar, bromsen slutade funka !!!JÄTTE DÅLIG KVALITE PÅ VAGNARNA!!

när jag ringde och berättade så sa hon att jag ljög ,hon har aldrig hört nåt sånt innan om sina vagnar nähä!. Jag tog bild och skickade ,då fick jag höra att garantin inte gäller för sånt som jag orsakat vilket jag inte gjort . Hur stark är jag igentligen och om det fastnar stenar i hjulen ska jag peta ut stenen direkkt och sandpappra . Herre gud jag ska pincet till alla hundra jävla stenar som fastnar och dessutom 7 km sandpapper .... suck!!!!. Välldigt besviken på dessa människor. Lurar människor på detta vis och inte tar sitt ansvar .fick kasta.en vagn som jag använt i 6mån ....

Köp inte ifrån dom här oseriösa skojjarna! Köp era vagnar på ett seriöst ställe så vet ni att ni slipper oroa er och ha en säker vagn för era små ....

Mvh

• Svar på tråden Euro baby fact. Köp ej därifrån
  • Carambolan

Det är väl tyvärr så att man i mångt och mycket får vad man betalar för.

• Holma

Man får vad man betalar för o hur skulle hon kunna veta att vagnen inte funkar för er ?

• Vickan I

Vad tråkigt. Men redan när man ser deras hemsida borde man inse att man ska akta sig. Billig skit som de kallar för brio smile etc. Har man ont om pengar så köp beg riktiga märken på Blocket istället.

• Holma
    Vickan I skrev 2016-08-17 17:41:12 följande:

Vad tråkigt. Men redan när man ser deras hemsida borde man inse att man ska akta sig. Billig skit som de kallar för brio smile etc. Har man ont om pengar så köp beg riktiga märken på Blocket istället.

Har man inte råd med riktiga grejer till sitt barn bör man låta bli o skaffa några . Detta är bara sanning o inget påhopp .
Svar på tråden Euro baby fact. Köp ej därifrån