• Anonym (Vetgirig)

Sex med en tjock kille, rekomenderas eller avråds?

låt oss skifta fokus, hur är det att ha sex med en tjock kille/man?

• Svar på tråden Sex med en tjock kille, rekomenderas eller avråds?
  • Anonym (anonym)

Beror ju på hur tjock du menar.
    Bara lite överviktig? inga problem,

Gravt överviktig? skulle inte rekommendera det.
    Antalet ställningar blir starkt begränsade samt
    att hans kropp kanske inte orkar med det....

• Anonym (Stugan)

Beror på hur man definierar "tjock".

Vanlig övervikt är ingen skillnad mot en smal. Men snackar vi tresiffrigt så kan det bli annat. Då upplever jag det oerhört begränsade i rörelse och ork och även penis förändras.

• Anton Chigurh
    Anonym (Stugan) skrev 2016-08-18 11:32:07 följande:
    Beror på hur man definierar "tjock".

Vanlig övervikt är ingen skillnad mot en smal. Men snackar vi tresiffrigt så kan det bli annat. Då upplever jag det oerhört begränsade i rörelse och ork och även penis förändras.
    Undrar också över detta fenomen, inte för att jag har för avsikt att ha sex med en tjock kille, faktum är....att jag inte har för avsikt att ha sex med någon kille, eller man, oavsett om vederbörande är fet eller inte. Det är ett faktum lika jävla säkert som att det någonstans på jorden regnar just nu. Jag kommer för övrigt inte att ha sex med någon kvinna heller. Förutom den makalöst UNDERBARA sexgudinnaHjärta jag är ihop med förstås. Henne kommer jag däremot att ha nåt djävulusiskt mycket sex med. (OCH HAR REDAN HAFTchzygrin) Både inne och ute.

Ute = i skog och äng. På gräs och på stranden. På klippor och.....ännu mer klippor.

Men....jag är lite nyfiken av naturen, så därför undrar jag således vad i helvete som menas med en, citat: "Tjock kille"...slut citat.

Och kom för fan inte dragandes med BMI nu igen !!!

Kram //Anton smilie of Weight Lifting Machine
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (D'archangel)
    Anton Chigurh skrev 2016-08-18 12:42:49 följande:

Undrar också över detta fenomen, inte för att jag har för avsikt att ha sex med en tjock kille, faktum är....att jag inte har för avsikt att ha sex med någon kille, eller man, oavsett om vederbörande är fet eller inte. Det är ett faktum lika jävla säkert som att det någonstans på jorden regnar just nu. Jag kommer för övrigt inte att ha sex med någon kvinna heller. Förutom den makalöst UNDERBARA sexgudinna jag är ihop med förstås. Henne kommer jag däremot att ha nåt djävulusiskt mycket sex med. (OCH HAR REDAN HAFT) Både inne och ute.

Ute = i skog och äng. På gräs och på stranden. På klippor och.....ännu mer klippor.

Men....jag är lite nyfiken av naturen, så därför undrar jag således vad i helvete som menas med en, citat: "Tjock kille"...slut citat.

Och kom för fan inte dragandes med BMI nu igen !!!

Kram //Anton 

A/ du märker om någon är tjock.

B/ du framstår som typ galnast på fl.
  • Anonym (Ida)

Jag hade inga problem med det. Han vägde 3 siffrigt och över 190 lång. Han fick mig gravid med så han fungera som han "skulle". Det enda var att man ibland va lite orolig för sängen :P men det hände inget....

• Anonym (well)

Hur ska man tolka frågan?
    Hat man en fetish för fetma är det väl toppen att ligga en en tjock man. Älskar man benrangel är det en sämre idé.

• Anonym (Ida)
    Anonym (well) skrev 2016-08-18 15:04:09 följande:

Hur ska man tolka frågan?

Hat man en fetish för fetma är det väl toppen att ligga en en tjock man. Älskar man benrangel är det en sämre idé.

Man behöver inte ha en fetish för att vilja ha sex med en person. Folk är så utseendefixerade idag. Jag har haft sex med både tjocka, super smala och normalviktiga killar. Varför är vikten så viktig?
  • Aikido
    Anonym (Ida) skrev 2016-08-18 14:32:05 följande:
    Jag hade inga problem med det. Han vägde 3 siffrigt och över 190 lång. Han fick mig gravid med så han fungera som han "skulle". Det enda var att man ibland va lite orolig för sängen :P men det hände inget....
    Stabila och bra sängstommar kan man själv gjuta i betong. Glöm inte armeringsjärnen men se till att det inte sticker upp ändar.
  • Anonym (Ida)
    Aikido skrev 2016-08-18 15:16:26 följande:

Stabila och bra sängstommar kan man själv gjuta i betong. Glöm inte armeringsjärnen men se till att det inte sticker upp ändar.

Tack för tipset men vi är inte tillsammans mer. Min nuvarande kille är normalviktig.
  • Anonym (Johanna)

Beror väl som andra säger knappast på någon fetish huruvida man gillar tjocka eller ej? Lika lite som det är en fetish att gilla muskulösa eller smala. Det är väl en smak. Och en del gillar allt möjligt. Rent fysiskt så tror jag det beror på snubbens kondis en del. Har varit med olika storlekar och tresiffrigt innebär inte alltid en jättetjock och ofit person? Har varit med snubbar som vägt 3 siffrigt, varit närmre 2 m långa och muskulösa :,) och en del har haft mer hull, men fortfarande inte klotrund figur för det tex, utan kondis som fan. Tror för övrigt dessa snubbar, oavsett vikt eller mängd knubb, varit bland de bästa jag varit med (förutom min nuvarande som är fit, 1,80, väger tvåsiffrigt osv som är amazing). En stor snubbe får mig att känna mig trygg typ. Och av någon anledning har de varit ascharmiga, roliga och sexiga i jämförelse med många smala eller "normalbyggda" killar jag varit med. Har dock aldrig varit med en kille som varit väldigt stor eller haft tex bilringar. Kan tänka mig att precis som i många fall gällande sex så är ju kondis och uthållighet och styrka en fördel.. Beroende på hur man har sex.

Svar på tråden Sex med en tjock kille, rekomenderas eller avråds?