Blödning efter sex
För att göra en lång historia kort. Fick sista p-sprutan i feb i år. Hade störtblödningar till och från men ingenting som kollsdes upp. BM sa det var normalt. I maj satte jag in kopparspiral. Blödde varje dag i en månad. Fick komma till gyn, kolla så spiralen satt rätt. Dom tog klamydia test som var negativt. Fick gulkroppshormon 10 dagar för att stoppa blödningen. Den slutade. Fick mens i mitten av juni. Efter det ingen mer mens, mellan blödningar till och från, grav test neg senast i måndags.
Var på gyn i måndags akut pga hemsk smärta i magen. Togs cellprov och nytt klamydia test och spiralen togs ut. Smärtan försvann efter någon timme. Konstanterad slidkatarr också.
Dock har jag börjat blöda efter sex senaste tiden. Vet inte riktigt när det började. Men killen har inget blod på penis efter sex men jag får det på pappret när jag varit på toa. Försvinner rätt fort efter. Dagen efter brukar jag ha molande värk i magen några timmar.
I tisdsgs trodde jag att jag fick min mens då jag började blöda och det höll i sig längre än vanligt, men avtog på kvällen. Hade mensvärk då med. Vad kan det ha varit?
Varför blöder jag efter sex?