• Anonym (Kär&Velig)

Någon som dumpat sin partner och sen ångrat sig?

Som rubriken lyder,

Är det någon där ute som tappat känslorna för sin partner och/eller dumpat denne för att sedan ångra sig och vilja tillbaka?

Hur länge var ni tillsammans?

Varför dumpade ni/drog ni från första början?

Och vad hände sen när (om) ni ångrade er?

• Svar på tråden Någon som dumpat sin partner och sen ångrat sig?
  • Anonym (Nina katz)
    Anonym (Kär&Velig) skrev 2016-08-18 20:39:54 följande:

Som rubriken lyder,

Är det någon där ute som tappat känslorna för sin partner och/eller dumpat denne för att sedan ångra sig och vilja tillbaka?

Finns en del liknande trådar redan..

Men jag svarar: jag blivit dumpad flera ggr av män som kom tillbaka till mig. Min första och största kärlek lämnade mig efter 5 år tillsammans för han blivit kär i någon annan men jag lyckades att få honom tillbaka och vi gifte oss (1,5 år senare lämnade jag honom för en annan)

Nyligen har jag dumpat min sambo, pga mkt problem och att mina känslor svalnat, för att några veckor senare ångra mig, och kämpar fortfarande för att bli tillsammans igen, men han verkar i sin tur att tappa sina känslor på vägen haha livet är inte lätt!)))
  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Kär&Velig) skrev 2016-08-18 20:39:54 följande:

Som rubriken lyder,

Jag och min kille har vart ihop i fem år och den senaste månaden har vi gjort slut två ggr och blivit ihop igen. Han gjorde slut för ett halvår sen också, och för tre år sen. Det har alltid varit han som gjort slut förutom nu sista gången då var det jag. Vi tjafsar typ hela tiden och jag blir mer och mer övertygad om att jag har det bättre utan honom. Han är inte min drömkille. Men jag önskar att han kommer förändra sig men det kommer väl aldrig ske. Har under alla dessa år behövt ansträngt mig för att duga åt honom och aldrig bara kunnat slappnat av och njutit av livet. Är lite trött på det livet. Men nu senast när jag gjorde slut med honom så ångrade jag mig samma kväll. Vi är väl i ett gränsland nu och jag vet inte riktigt vad jag vill egentligen. Vill helst av allt att vi ska va ihop och ha det bra men som han beter sig så vill jag va utan honom.
  • Anonym (Jag)

Lämnade min kille efter ett år ihop, tröttnade och trodde gräset var grönare på andra sidan- det var det inte. Jag ångrade mig ganska snart. Dock var han inte beredd på att ta tillbaka mig då. 5 månader senare tog han mig tillbaka. Detta var 14 år sedan och jag har hållt honom hårt sen dess.

• Anonym (Kär&Velig)

Just nu så vill jag lämna min partner sen 5år för att han beter sig som ett jävla Arsel. Seriöst.

• Anonym (Lollo)
    Anonym (Kär&Velig) skrev 2016-08-20 03:29:56 följande:

Just nu så vill jag lämna min partner sen 5år för att han beter sig som ett jävla Arsel. Seriöst.

Samma här!
  • Anonym (Nina katz)
    Anonym (Kär&Velig) skrev 2016-08-20 03:29:56 följande:

Vad är problemet då? Bara lämna
Svar på tråden Någon som dumpat sin partner och sen ångrat sig?