• Csk123

    Någon som varit på bromstensgården?

    Hej! Tänkte kolla om det finns någon som varit på bromstensgården nu på senare tid eller vet något om stället. Har kollat runt men hittar trådar från 2013. Är verkligen i behov av att få så mycket information som möjligt!! Pm:a mig eller skriv fritt här under. Tack på förhand

  • Svar på tråden Någon som varit på bromstensgården?
  • Anni27

    Hej. Jag kan berätta åt dig om Bromstensgården. Jag trodde verkligen inte att ett ställe värre än Hvetet existerade, förrän jag själv trädde in i det. Inte heller trodde jag att någon skulle kunna klassa ut de vidriga invånarna i eldgropen förrän jag träffade de som jobbade på Bromstensgården. Personalen där är nog de värsta smutsen jag nånsin har stött på! De ljuger, hotar, kommer med sexuella anspelningar, smyger bakom fönster och gluttar, hånar, gräver runt bland folks ägodelar när man inte är där. Smygfilmar, är elaka mot barn,föräldrar och varandra. Stjäl, tar mediciner av en om man är sjuk medan de kan droga ner andra. Trakasserar, tvingar folk att göra saker som man ev inte kan, borde, orkar. Lämnar man barn med dem så kan de tappa bort barnen på farliga ställen så skickar de andra barn att ta hand om barnen medan man själv tvingas sitta på möte och få höra hur usel och dålig man är. Sen får man skiten för det fast man inte ens har vetat om något. Deras uppdrag är att trycka ner människor som redan ligger och göra de till ingenting. Sen när du mår som sämst så tar de barnen och slänger ut en på bar backe. Lögner, hot, falska anklagelser, misskötsel, hånande, sexuella trakasserier, attacker,övriga trakasserier av div karaktär mm. Husen är ohygieniskt, det är mögel och skadedjur överallt, man blir sjuk hela tiden och listan är brutalt lång. Kort sagt. HornPer själv skulle vara trevligare att spendera en hel månad än att spendera en halv sekund på Bromstensgården. Funderar du på att åka dit? Spring åt andra hållet. Spring! Vänder du dig om så blir det inte ens en hög med salt kvar. De utplånar hela världen för dig.

  • Anonym (H)
    Anni27 skrev 2016-10-05 02:23:46 följande:

    Hej. Jag kan berätta åt dig om Bromstensgården. Jag trodde verkligen inte att ett ställe värre än Hvetet existerade, förrän jag själv trädde in i det. Inte heller trodde jag att någon skulle kunna klassa ut de vidriga invånarna i eldgropen förrän jag träffade de som jobbade på Bromstensgården. Personalen där är nog de värsta smutsen jag nånsin har stött på! De ljuger, hotar, kommer med sexuella anspelningar, smyger bakom fönster och gluttar, hånar, gräver runt bland folks ägodelar när man inte är där. Smygfilmar, är elaka mot barn,föräldrar och varandra. Stjäl, tar mediciner av en om man är sjuk medan de kan droga ner andra. Trakasserar, tvingar folk att göra saker som man ev inte kan, borde, orkar. Lämnar man barn med dem så kan de tappa bort barnen på farliga ställen så skickar de andra barn att ta hand om barnen medan man själv tvingas sitta på möte och få höra hur usel och dålig man är. Sen får man skiten för det fast man inte ens har vetat om något. Deras uppdrag är att trycka ner människor som redan ligger och göra de till ingenting. Sen när du mår som sämst så tar de barnen och slänger ut en på bar backe. Lögner, hot, falska anklagelser, misskötsel, hånande, sexuella trakasserier, attacker,övriga trakasserier av div karaktär mm. Husen är ohygieniskt, det är mögel och skadedjur överallt, man blir sjuk hela tiden och listan är brutalt lång. Kort sagt. HornPer själv skulle vara trevligare att spendera en hel månad än att spendera en halv sekund på Bromstensgården. Funderar du på att åka dit? Spring åt andra hållet. Spring! Vänder du dig om så blir det inte ens en hög med salt kvar. De utplånar hela världen för dig.


    Ja du lät ju verkligen som en människa man ska ta allvar... inte.

    Ts låt dig inte bli skrämd av dessa människor som blivit av med sina barn. Det finns en anledning till att de inte fick ha kvar dem. Sköt dig och bete dig vettigt så kommer allt gå fint.
  • Anonym (H)
    Anni27 skrev 2016-10-05 02:23:46 följande:

    Hej. Jag kan berätta åt dig om Bromstensgården. Jag trodde verkligen inte att ett ställe värre än Hvetet existerade, förrän jag själv trädde in i det. Inte heller trodde jag att någon skulle kunna klassa ut de vidriga invånarna i eldgropen förrän jag träffade de som jobbade på Bromstensgården. Personalen där är nog de värsta smutsen jag nånsin har stött på! De ljuger, hotar, kommer med sexuella anspelningar, smyger bakom fönster och gluttar, hånar, gräver runt bland folks ägodelar när man inte är där. Smygfilmar, är elaka mot barn,föräldrar och varandra. Stjäl, tar mediciner av en om man är sjuk medan de kan droga ner andra. Trakasserar, tvingar folk att göra saker som man ev inte kan, borde, orkar. Lämnar man barn med dem så kan de tappa bort barnen på farliga ställen så skickar de andra barn att ta hand om barnen medan man själv tvingas sitta på möte och få höra hur usel och dålig man är. Sen får man skiten för det fast man inte ens har vetat om något. Deras uppdrag är att trycka ner människor som redan ligger och göra de till ingenting. Sen när du mår som sämst så tar de barnen och slänger ut en på bar backe. Lögner, hot, falska anklagelser, misskötsel, hånande, sexuella trakasserier, attacker,övriga trakasserier av div karaktär mm. Husen är ohygieniskt, det är mögel och skadedjur överallt, man blir sjuk hela tiden och listan är brutalt lång. Kort sagt. HornPer själv skulle vara trevligare att spendera en hel månad än att spendera en halv sekund på Bromstensgården. Funderar du på att åka dit? Spring åt andra hållet. Spring! Vänder du dig om så blir det inte ens en hög med salt kvar. De utplånar hela världen för dig.


    Ja du lät ju verkligen som en människa man ska ta allvar... inte.

    Ts låt dig inte bli skrämd av dessa människor som blivit av med sina barn. Det finns en anledning till att de inte fick ha kvar dem. Sköt dig och bete dig vettigt så kommer allt gå fint.
  • Anonym (L)
    Anonym (H) skrev 2016-10-06 19:51:20 följande:
    Ja du lät ju verkligen som en människa man ska ta allvar... inte.

    Ts låt dig inte bli skrämd av dessa människor som blivit av med sina barn. Det finns en anledning till att de inte fick ha kvar dem. Sköt dig och bete dig vettigt så kommer allt gå fint.
    Varför ska inte Anni27 tas på allvar?
    Hon är inte den första som har upplevt det hon skriver.
    Minns jag inte helt fel så gick det en dokumentär om Bromstensgården på tv. Den var inte positiv alls.
    Jag antar att du jobbar där?
  • Litet My

    Undrar om det inte är det stället det funnits en jättelång tråd om. Googla och se, vet att det funnits iaf.

  • Litet My
    Litet My skrev 2016-10-06 20:30:28 följande:

    Undrar om det inte är det stället det funnits en jättelång tråd om. Googla och se, vet att det funnits iaf.


    Googla familjeliv+bromstensgården så kommer det upp ett helt gäng trådar.
  • Anonym (H)
    Anonym (L) skrev 2016-10-06 20:16:12 följande:

    Varför ska inte Anni27 tas på allvar?

    Hon är inte den första som har upplevt det hon skriver.

    Minns jag inte helt fel så gick det en dokumentär om Bromstensgården på tv. Den var inte positiv alls.

    Jag antar att du jobbar där?


    Konstig antagning. Nej jag jobbar som polis.

    Det är inte upplevelsen i sig jag ifrågasätter men om man granskar sättet hon skriver på blir det smärtsamt tydligt att något inte står rätt till där.
  • Anonym (L)
    Anonym (H) skrev 2016-10-06 21:31:53 följande:
    Konstig antagning. Nej jag jobbar som polis.
    Det är inte upplevelsen i sig jag ifrågasätter men om man granskar sättet hon skriver på blir det smärtsamt tydligt att något inte står rätt till där.
    Hur menar du?
    Jag upplever att hon är milt sagt upprörd. Jag upplever att det för henne har varit en traumatisk upplevelse och därför använder hon starka ord.
    Var jobbar du? Ledningscentralen?
    Som polis har man med människor att göra och det är då bra att kunna läsa av människor
    och läsa mellan raderna.
  • Anonym (B-gårdsoffer)

    Det är så underbart att man, när man berättar om hemska ställen, får höra att "Ja men h*n fick ju sina barn omhändertagna, klart att h*n talar illa om stället." Ni har inte varit där. Ni har inte upplevt de kränkningar och lögner man utsätts för på Bromstensgården och liknande ställen. Lögner, överdrifter, sk*tsnack, fällor.... Åk till ett sånt ställe själva. Jag gissar att chansen att ni åker därifrån med era barn är mycket liten. För det är så ett ställe som Bromstengården är inrättat.

    Ni kalla hjärtlösa människor som sitter tryggt med era barn hemma kan ju kosta på er att säga att de som kritiserar ställen som B-gården bara klagar för att de fått sina barn omhändertagna. Men var inte så stöddiga - det kan hända er, lättare än ni tror. 

  • Anonym (B-gårdsoffer)
    Anonym (H) skrev 2016-10-06 21:31:53 följande:
    Konstig antagning. Nej jag jobbar som polis.

    Det är inte upplevelsen i sig jag ifrågasätter men om man granskar sättet hon skriver på blir det smärtsamt tydligt att något inte står rätt till där.
    Om något inte står rätt till, kan det då inte tänkas att det är stället det är fel på? Men visst, du är ju polis. Ingen kommer ta dina barn. För du kan ju inte falla offer för falska anmälningar och en skitutredning, eller hur?

    Men oj, den kan du ju! Det kan alla! Hoppas dina barn slipper uppleva det (men jag önskar vissa vuxna fick genomlida samma skit, så kanske de inte dömer oskyldiga.)
Svar på tråden Någon som varit på bromstensgården?