• Illusion

    Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?

    Jag vet inte vilka män/killar ni har träffat. Men de jag har träffat tror att ju snabbare desto bättre. Jag förlorar helt känslan då. Det är inte skönt. Det känns bara fort. Jag har försökt att påtala det på ett snyggt sätt. Men det verkar omöjligt att få in. 
    Ju mer retsamt sex, desto starkare pirr. Fler som upplever samma frustration? Hur gjorde ni för att killen skulle förstå?


    I don't trust words. I trust actions.
  • Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?
  • Anonym (qq)

    det beror väl på vad du menar. Jag tolkar dig som att det mer förspel du vill ha och det är ju inte så ovanligt. Vissa män är redo rätt fort och då kanske kvinnan inte har hunnit riktigt till samma punkt.

    eller menar du själva penetreringen, att de ska ta långsammare tag, liksom? 

  • Anonym (Ung kvinna)

    Kommunikation. Prata med honom. Det är inte förbjudet, jag lovar.

    Sen tycker jag att jag brukar kunna vara med och styra rakt med min kropp. T.ex om du rider kan du ju bestämma fritt och visa honom hur mycket du njuter av långsamt sex. I missionären brukar jag ibland styra upp tempot genom mina egna rörelser och händer på hans höfter. Rätt enkelt om du inte ligger som en död fisk.

  • Illusion
    Anonym (qq) skrev 2016-08-20 09:53:43 följande:

    det beror väl på vad du menar. Jag tolkar dig som att det mer förspel du vill ha och det är ju inte så ovanligt. Vissa män är redo rätt fort och då kanske kvinnan inte har hunnit riktigt till samma punkt.

    eller menar du själva penetreringen, att de ska ta långsammare tag, liksom? 


    Jag menar allt, från förspel till samlag. 
    I don't trust words. I trust actions.
  • Illusion
    Anonym (Ung kvinna) skrev 2016-08-20 09:53:48 följande:

    Kommunikation. Prata med honom. Det är inte förbjudet, jag lovar.

    Sen tycker jag att jag brukar kunna vara med och styra rakt med min kropp. T.ex om du rider kan du ju bestämma fritt och visa honom hur mycket du njuter av långsamt sex. I missionären brukar jag ibland styra upp tempot genom mina egna rörelser och händer på hans höfter. Rätt enkelt om du inte ligger som en död fisk.


    Jag har pratat med honom. Jag lovar. 
    I don't trust words. I trust actions.
  • Anonym (qq)

    om du med ditt inlägg tänker på en specifik person och ni har pratat utan framgång så låter det snarast som att han inte bryr sig om din upplevelse. Det finns ju en del såna partners. Efteråt säger de bara "oj, förlåt, tänkte inte på det" (typ) 

    Det enda jag ev kan tänka skulle fungera är att du avbryter så fort du känner att det går åt "fel" håll, säger åt honom att nej, nu tar vi det mer långsamt. Han får väl dra sig ur, smeka dig, kyssas osv, emellan varven och sen komma in igen tex. Beror ju på vad ni gillar. 

  • hejnina

    Jag gillar snabbt sex så jag är väl en sån som, med mina preferenser, förstår lite för dig.. om vi ligger med samma killar då haha. Det enda är väl att kommunicera. Lyssnar inte karln är han väl inget att ha!

  • MrDabolina

    Få saker är så njutningsfullt som sakta. Självklart i en kombination men just sakta inför orgasmen. Jösses...

  • Anonym (D'archangel)

    Det där är helt olika beroende på tjej. Mit ex tyckte ju snabbare desto bättre, min nuvarande vill ha superlångsamt. Det var en rejäl omställningsperiod och killen måste *få veta*.

    Som kille föredrar jag långsamt. Snabbknullandet blir lite prestationsinriktat och lite orgasmjakt.

  • Anonym (123)

    Tycker också det är mycket skönare med långsamma retsamma knull. Då känner man ju verkligen allting!

    Ett ons jag hade förra hösten körde 4-5 jättehårda snabba juck sen stannade han helt en stund, sen fortsatte han så hela tiden. Sämsta jag haft. Undrar hur fan han tänkte där. Fick även blåmärken på brösten för att han klämde på dom så hårt. När han somnade och inte gick att väcka drog jag därifrån. Han blev lite sur Drömmer

  • Anonym (Y)
    Anonym (123) skrev 2016-08-20 11:45:41 följande:

    Tycker också det är mycket skönare med långsamma retsamma knull. Då känner man ju verkligen allting!

    Ett ons jag hade förra hösten körde 4-5 jättehårda snabba juck sen stannade han helt en stund, sen fortsatte han så hela tiden. Sämsta jag haft. Undrar hur fan han tänkte där. Fick även blåmärken på brösten för att han klämde på dom så hårt. När han somnade och inte gick att väcka drog jag därifrån. Han blev lite sur


    Varför lät du honom hålla på om han var dålig?

    Du är väl ingen onaniredskap?
Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?