Orolig att jag håller på att få ett tidigt mf
Hej!
Vet att det redan finns många såna här trådar på familjeliv men man blir så orolig!!
Plussade igår (fredag bim+1) gjorde två test, Apoteket hjärtats egna och ett clearblue digitalt test, båda visade positivt och blev sååå glad efter att ha försökt sedan januari.
Ikväll, lördag, runt 10, märker jag en liten blodblandad flytning när jag varit på toa. Syntes endast när jag torkade mig. Har fått lite till nu under kvällen. Absolut inte mycket och avsevärt mycket mindre än normal mens men samtidigt känner jag mig otroligt gasig, nästan så det spänner lite långt ner i magen och på 1177 bör man ringa in om man blöder och har ont oavsett vecka, mer känner inte riktig att de gör ont, mer att de spänner pga för mycket gaser, haha. Mår dessutom väldigt illa, vilket jag gjort i cirka tre dagar.
Vet att det egentligen inte finns något att göra och vet att alla fungerar olika, men ville bara skriva av mig och se om någon annan upplevt något liknande!!
Lägger till bilder på mina test, det ena är ganska svagt men ändå positivt och sedan digitaliserat som också visar gravid, är ju trots allt bara på bim+2 om jag fortfarande äf gravid.