• Anonym (Ungtjej)

Vill ha mer "ruff-sex" med min pojkvän. Hur göra?

Hej.

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!!

Jag är en tjej i nedre 20 års åldern, min pojkvän är i de nedre 30 års åldern.

Trots ålderskillnaden om 13 år så har jag mer erfarenhet gällande sex än honom, jag har mer att jämföra med än honom. Kan vara värt att nämna.

Vi har sex ungefär 1 gång varje dag eller varannan dag.

För mig så är detta inte nog, helst vill jag ha mycket sex under en period för att sedan "vila". Han vill ha mer vaniljsex och mer regelbundet.

Han klarar aldrig av att ha sex mer än en gång per dag, vilket är väldigt hårt för mig.

Vi har träffats i 2 år, förhållandet är i övrigt mycket bra. Han är nöjd med vårt sexliv då han inte har speciellt mycket att jämföra med sedan innan (1 partner innan mig). Hans ex gav exempelvis bara oralsex som en "bonus" medan jag tycker att det hör till sexakten och är något jag absolut gillar.

Hursomhelst, jag känner att vårt sex är sjukt trist. Det sker inget nytt och det är alltid samma saker ungefär.

Jag tänder på "det förbjuda", inom rimliga gränser såklart.

Jag har börja att konsumera porr, och porren blir hårdare och mer "onormal". Jag ser ofta gangbangs och när två killar är med en tjej. Vilket är porr jag aldrig någonsin förr skulle få för mig att se på, jag kommer också hårt till den typen av porr.

Förr så träffade jag vältränade killar runt 25 som klarade av att ha sex flera gånger per dag, men nu så går det inte alls. Jag vet inte om det har att göra med hans ålder? Blir man trött på sex när man är 30+?

Jag vill gärna göra något annat än sex i sängen, typ sex i bilen eller kåta upp varandra någon annanstans än hemma...

Vill skicka sexiga bilder på mig själv till honom när han är på jobbet, som han kan fantisera om och se fram emot att komma hem till.

Vill skicka heta sexsms till min pojkvän och få såna tillbaka.

Vill sitta på golvet och få hans kuk i ansiktet, sedan suga den tills han kommer.

Jag vill att han kommer och drämmer till mig på röven eller tar på min byst i vardagliga situationer.

Jag vill att han ska dra ned mina byxor och köra in den, dra mig i håret och säga att jag är "hans"...

Hade det skett någon gång så hade jag inte behövt konsumera porr till den gräns jag kommit idag, där jag fantiserar om att ha sex med andra.. Jag fantiserar ibland om att dra iväg och ha sex med två vältränade killar... Jag är inte direkt ful, så jag får ju killar liksom. Men jag vill inte göra det mot min pojkvän.

Problemet är att jag älskar min pojkvän, vi har det sååå himla bra annars. Jag ser verkligen honom som pappan till våra framtida barn. Vi har även pratat om att det är dax att skaffa barn snart. Rent kärleksmässigt så är förhållandet allt jag någonsin drömt om.

Jag har sagt till honom att jag vill gärna att han ska ta för sig och vara mer dominant, men ingenting händer. Vet att han ser porr när jag är borta hemifrån, så varför kan inte vårt sex vara så när vi är med varandra?!

När han jobbar mycket så kan jag få vara utan sex i säkert 7-10 dagar. För han "orkar inte". Det tär klart på självförtroendet att få ett nej. Men runka 5 minuter till porr går helt bra.

Jag har sagt till honom att jag kan bara runka eller suga av honom när han känner att han inte orkar sex, men han vill inte.

Jag är less på vanligt vaniljsex och vill göra något annat. Vad i helsike ska jag göra?! Snälla ge mig råd!

• Svar på tråden Vill ha mer "ruff-sex" med min pojkvän. Hur göra?
  • killeGBG90

Jag (25 år & min tjej 22 år) hade i början vanligt vaniljsex men jag kände precis som du att det hade varit spännande med det du beskriver så jag pratade med henne. Jag sa inte rätt ut vad jag ville utan frågade om hennes fantasier och hon frågade om mina, så när jag berättade mina (som var lite grövre än hennes) så tror jag hon tände till. :) Så ett tips är att prata om det vid rätt tillfälle & säga vad du känner och vill få ut! Ge han lite tid efter du pratat med han så skall du se att det löser sig!

• Anonym (Ungtjej)

Problemet är ju att jag pratat med honom otaliga gånger om det, men ingenting händer.

• killeGBG90

Missade de sista två styckena, så mitt förra inlägg är ju meningslöst egentligen haha.
    Kan förstå att man är trött efter jobb osv men känns med som ni ligger på olika nivåer när det kommer till sexlust. Du får nog känna efter själv vad som är viktigt för dig & eftersom du säger att du älskar honom så löser det sig säkert på vägen. Inget bra råd men kommer inte på något bättre just nu. :)

• killeGBG90

Jag märkte att när jag började träna regelbundet så ökade min sexlust något enormt, nu var jag inte på något sätt överviktig innan men blev väldigt stor skillnad. Om ni inte tränar så gör något gemensamt? Gymma, löpning osv? :)

• killeGBG90

Jag & mitt ex började med sex utomhus, på ställen som inte var så offentliga för att sedan bli mer vågade. Sen övertalad jag henne att ha ögonbindel hemma vilket hon fattade tycke för, då upptäckte hon sin undergivna sida. Berättade dock min fantasi om att jag ville att en extra kille var med någon gång men det lyckades jag aldrig övertala henne om tyvärr haha. :)

• Yoggibruden

Kommunikation! 

Prata med honom, berätta för honom att du inte är nöjd med ert nuvarande sexliv. Det sista du vill är ju att gå bakom ryggen på din sambo, så för att förhindra att det händer är det bara att prata prata prata!!

• Anonym (Kille)

Du låter ju som en grymt skön tjej.

Det är ju svårt att förändra någon till att bli mer dominant än man är naturligt. För du låter som att du är lite mer undergiven. Men du kanske kan köpa nån lexsak / tillbehör på temat, för att sätta han i rätt mood? Eller titta på porr med "rätt" tema, och säga till honom att precis det där vill jag prova.... du har ju i alla fall försökt flera gånger att prata om det.

Själv så är det lite omvända läget här.... jag brukar vara den som skickar de där sexiga smsen. T.ex. information om att jag ska inspektera hennes fitta ikväll, och att hon kommer bli straffad om den inte är renrakad,... brukar dra ner hennes byxor lite och känna efter lite, retas och berätta vad som snart ska ske. Eller för den delen, känna på brösten. Självklart gör jag bara det när vi är ensamma, jag håller ju inte på så överallt.

Nja, jag tror inte att sexlusten sänks så mycket efter 30. Jag skulle I vilket fall gärna ha sex varje dag och jag är 33.

Det låter som att ni har olika behov av sex, och inte helt sexuellt kompatibla. Man får ju inte allt man vill i ett förhållande. Han kanske växer in i en mer dominant ställning, men chansen är nog stor att du får nog förlika dig med vaniljsex om du stannat kvar.

Jag har inte heller förstått varför man tackar nej till en avsugning eller sex och runkar istället, men det är tydligen ett rätt vanligt problem.

• Aikido

Jag tycker du ska lyssna på Robert Brobergs Båtlåt.

En sann ordkonstnär. Låten täcker nog det mesta du behöver veta.

• Anonym (Fritiof)
    Anonym (Ungtjej) skrev 2016-08-21 01:50:42 följande:

Hej.

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!!

Jag är en tjej i nedre 20 års åldern, min pojkvän är i de nedre 30 års åldern.

Trots ålderskillnaden om 13 år så har jag mer erfarenhet gällande sex än honom, jag har mer att jämföra med än honom. Kan vara värt att nämna.

Vi har sex ungefär 1 gång varje dag eller varannan dag.

För mig så är detta inte nog, helst vill jag ha mycket sex under en period för att sedan "vila". Han vill ha mer vaniljsex och mer regelbundet.

Han klarar aldrig av att ha sex mer än en gång per dag, vilket är väldigt hårt för mig.

Vi har träffats i 2 år, förhållandet är i övrigt mycket bra. Han är nöjd med vårt sexliv då han inte har speciellt mycket att jämföra med sedan innan (1 partner innan mig). Hans ex gav exempelvis bara oralsex som en "bonus" medan jag tycker att det hör till sexakten och är något jag absolut gillar.

Hursomhelst, jag känner att vårt sex är sjukt trist. Det sker inget nytt och det är alltid samma saker ungefär.

Jag tänder på "det förbjuda", inom rimliga gränser såklart.

Jag har börja att konsumera porr, och porren blir hårdare och mer "onormal". Jag ser ofta gangbangs och när två killar är med en tjej. Vilket är porr jag aldrig någonsin förr skulle få för mig att se på, jag kommer också hårt till den typen av porr.

Förr så träffade jag vältränade killar runt 25 som klarade av att ha sex flera gånger per dag, men nu så går det inte alls. Jag vet inte om det har att göra med hans ålder? Blir man trött på sex när man är 30+?

Jag vill gärna göra något annat än sex i sängen, typ sex i bilen eller kåta upp varandra någon annanstans än hemma...

Vill skicka sexiga bilder på mig själv till honom när han är på jobbet, som han kan fantisera om och se fram emot att komma hem till.

Vill skicka heta sexsms till min pojkvän och få såna tillbaka.

Vill sitta på golvet och få hans kuk i ansiktet, sedan suga den tills han kommer.

Jag vill att han kommer och drämmer till mig på röven eller tar på min byst i vardagliga situationer.

Jag vill att han ska dra ned mina byxor och köra in den, dra mig i håret och säga att jag är "hans"...

Hade det skett någon gång så hade jag inte behövt konsumera porr till den gräns jag kommit idag, där jag fantiserar om att ha sex med andra.. Jag fantiserar ibland om att dra iväg och ha sex med två vältränade killar... Jag är inte direkt ful, så jag får ju killar liksom. Men jag vill inte göra det mot min pojkvän.

Problemet är att jag älskar min pojkvän, vi har det sååå himla bra annars. Jag ser verkligen honom som pappan till våra framtida barn. Vi har även pratat om att det är dax att skaffa barn snart. Rent kärleksmässigt så är förhållandet allt jag någonsin drömt om.

Jag har sagt till honom att jag vill gärna att han ska ta för sig och vara mer dominant, men ingenting händer. Vet att han ser porr när jag är borta hemifrån, så varför kan inte vårt sex vara så när vi är med varandra?!

När han jobbar mycket så kan jag få vara utan sex i säkert 7-10 dagar. För han "orkar inte". Det tär klart på självförtroendet att få ett nej. Men runka 5 minuter till porr går helt bra.

Jag har sagt till honom att jag kan bara runka eller suga av honom när han känner att han inte orkar sex, men han vill inte.

Jag är less på vanligt vaniljsex och vill göra något annat. Vad i helsike ska jag göra?! Snälla ge mig råd!

Det låter som du är en nymfoman. Tycker att du ska lugna ner dig. Risken är stor att du är en sexmissbrukare och snart kommer din pojkvän att ledsna på dig.
  • 100kgpappa

Klassiskt exempel på två personer som är sexuellt okompatibla.

Det har inget med ålder att göra, bara olika behov av sex, och vilken typ av sex.

Du kommer (högst troligt) aldrig att få det sexlivet du vill ha med den killen (du har ju redan prata med honom om det här), så det är bara att väga om det övriga kan väga upp det.

Men om du känner så nu, hur tror der känns om 10 år när du fortfarande är missnöjd med sexet?

Och du är ingen nymfoman, utan har ett helt normalt sexbehov!

Svar på tråden Vill ha mer "ruff-sex" med min pojkvän. Hur göra?