• Anonym (???)

Min kille förbjuder mig att använda baddräkten som jag köpt.

Jag är 16 år och min kille 22 år.

Vi har dejtat i snart 6 månader.

Jag, min kille och hans mamma har åkt till Kreta i Grekland på semester.

Igår kväll gick jag och köpte mig en riktigt snygg baddräkt. Den betalade jag nästan 200:-

Men idag när vi skulle till stranden tog jag på mig den och blev det kaos. Killen fick utbrott och han anklagade mig för att ha köpt baddräkten med mening. Han säger att det är mitt sätt att berätta för killarna att jag vill ligga med dom.

Det är bara en baddräkt? Jag berättade för hans mamma att jag tänkte lämna honom och jag sa även varför. Hon bad mig snällt upprepande gånger att inte lämna honom eftersom han har levt ensam i flera år utan någon tjej.

Hon tyckte också att jag skulle gå byta baddräkt , hon gav mig även pengar så jag kunde gå köpa en ny.

Jag blev riktigt sur. Jag tog inte emot pengarna utan gick till hotellet där jag sitter nu.

Och jag ska vara här i 2 veckor med dessa människor...!!

Jag hoppas att ni tror på mig för dom gör det inte. Jag köpte INTE baddräkten bara för att imponera killarna. Jag hoppas ni tror på mig för det är INTE sant. Jag lovar.

Jag har ingen lust att gå tillbaka till stranden. Eller överreagerar jag kanske?

Vad ska jag göra? För det med baddräkten är INTE sant. Jag köpte den bara för att den var fin och INGET annat !!!

• Svar på tråden Min kille förbjuder mig att använda baddräkten som jag köpt.
  • fjanten

Jag skulle ha bokat nästa biljett till Sverige och tagit mitt pick och pack. Ganska uppenbart varför ingen velat ha den killen..

• Anonym (j)

I badkläder är man lätt snygg genom att hud visas.

Otroligt konstig reaktion. Svartsjuka? Osäkerhet?

Låter som han själv försatt sig i att varit singel om han brusar upp med sådan svartsjuka.

Vet dock inte hur du ska lösa semestern. Slå ut samt tala ut med killen eller boka en hemresa är väl alternativen?

• Anonym (???)
    fjanten skrev 2016-08-21 15:36:54 följande:

Jag skulle ha bokat nästa biljett till Sverige och tagit mitt pick och pack. Ganska uppenbart varför ingen velat ha den killen..

Men tror du på mig? För dom gör inte det ). Jag måste slänga baddräkten nu och jag är jätte ledsen.
  • Anonym (Va?!)

Du väljer exakt vilken baddräkt du ska ha själv, punkt slut.

• fjanten
    Anonym (???) skrev 2016-08-21 15:38:35 följande:

Men tror du på mig? För dom gör inte det ). Jag måste slänga baddräkten nu och jag är jätte ledsen.

Jag tror att mannen är ett äckligt svin med en vidrig kvinnosyn och du måste inte slänga någonting. Som sagt, jag hade bokat en hemresa illa kvickt.
  • Anonym (pappa m. dotter)

Du ska inte vara ihop med en 22-årig kille som behandlar dig på det sättet. 

Du vill självklart vara fin inför honom, och det får han lov att uppskatta.

Jag kan tycka att åldersskillanden i er ålder ger honom ett övertag som han inte ska utnyttja.

• Anonym (Stina)

Du är 15, han är 22, ni är på semester ihop med hans mamma och hans mamma verkar ha en rätt stor del i att administrera hans kärleksliv. Han låter verkligen som ett kap...

• Anonym (???)
    Aileen Allannah skrev 2016-08-21 15:39:55 följande:

Du måste inte kasta någon baddräkt alls.

Jag har redan kastat den.
    Anonym (Stina) skrev 2016-08-21 15:43:47 följande:

Du är 15, han är 22, ni är på semester ihop med hans mamma och hans mamma verkar ha en rätt stor del i att administrera hans kärleksliv. Han låter verkligen som ett kap...

Jag är 16 inte 15.

Om jag köper en biljett hem. Vad ska jag säga till dom? Att jag går hem bara för en baddräkt? Dom kommer säkert skratta åt mig..
Svar på tråden Min kille förbjuder mig att använda baddräkten som jag köpt.