Är det ett plus
Gjorde dettatestet och fick ett jättesvagt plus. Är jag gravid eller är det ett spökstreck?
Gjorde dettatestet och fick ett jättesvagt plus. Är jag gravid eller är det ett spökstreck?
Hade ett likadant resultat. Som var plus! Nu har halvtid passerat och vi väntar ett gossebarn ????????
Ta ett till test i morn eller varförinte flera då och då, om du har en bunt!
Suck. Glömde bort att emojis blir frågetecken (Igen! Graviddemens.... )
Det konstiga är att jag gjorde även ett testa tidigt test och det visade negativt.. Men får köpa ett clearblue imon
Konstigt!
Jag hade en packe tokbilliga test från Testlagret. De visade gravid flera dagar före BIM trots att de inte ska varacsärskilt känsliga. Säkert vet du nog inte förrän det gått ngra dagar till mtp att clearblue visade minus. Men det är ju så svårt att vänta!
Jag hade tyvärr inte malmömöjlighet att göra ett test idag på morgonen men gjorde ett på dagen idag som också visade negativt. Antingen är jag väl inte gravid eller så är det så att det är för tidigt att se fortfarande.. Jag hoppas och det känns lustigt att det skulle visa om det inte är så... Någon som varit med om att det visar fel åt det hållet?