• Anonym (curious)

Är det mycket sex på kryssningar?

Jag ska på min första kryssning snart och hoppas på att få till det. Hur är det på kryssningar är det många villiga? Tror ni det är många som åker just för sex.
    Någon här som ska åka något här framöver med cinderella.

• Svar på tråden Är det mycket sex på kryssningar?
  • Anonym (Man)

Klart det är det. Är du tjej är du garanterad att få komma till. Är du kille beror det mer på hur du ser ut och hur du kan föra dig i sociala situationer. ..

• Anonym (Finskan)

Beror lite på när du åker. Är det en mitt-i-veckan-kryssning är det mest pensionärer och tröttfulla finska chaffisar och veckopendlare som inte är mycket att hänga i granen. På helgerna är det som vilken billig storstadskrog som helst.

• MrFlex

Jag får känslan av att det blir lite annorlunda på en finlandsfärja, lite som på charterresan. Den sociala normen (tänk om någon ser mig) verkar försvinna när folk lämnar hemmaplan. Dessutom billig alkohol som suddar bort de sista hämningarna:) En annan fördel är att allt finns på krypavstånd, folk, fest, musik, alkohol och sängar.

Det liggs friskt på båtarna och mängder med otrohetsaffärer. Själv har jag upplevt min enda 3-kant på just en finlandsfärja.

Annars gäller väl samma normer som på vilken krog/klubb som helst, är du kille så handlar det mycket om att se bra ut och kunna föra dig. Är du tjej räcker det oftast med lite utmanade kläder, att du signalerar sex och tillgänglighet. Utseende och talförmåga är mindre prioriterat men självklart ett plus.

God jakt

• Johannaärjag

Sen har det ju blivit rekord i antalet våldtäkter den senaste tiden på framförallt M/S Galaxy.

• D Simpkins

Kryssningar verkar ju kul när man läser här. Har bara varit på en och det är ca 20 år sen, när jag gick i gymnasiet. Den gången blev jag avsugen i en trappa av en kåt finska :) Kanske dags att boka igen. Vilken båt åker man på västkusten?

• Johannaärjag

Jag åker många kryssningar och har alltid gjort, men väljer noga vilka dagar och vilka fartyg jag åker. Ju vettigare klientel, desto bättre.

• D Simpkins
    Johannaärjag skrev 2016-09-18 20:42:44 följande:

Jag åker många kryssningar och har alltid gjort, men väljer noga vilka dagar och vilka fartyg jag åker. Ju vettigare klientel, desto bättre.

Tipsa gärna! Existerar ens den typen av kryssningar från Göteborg t.ex.?
  • Anonym (Jag)

Så länge du är charmig och har hyfsad självkänsla lär du inte ha några problem att ligga om det är det du är ute efter.

• Rambo69

Om du är en hyfsat snygg tjej å kan föra normala samtal, så behöver du inte åka på någon kryssning för att ha sex, hör av dig till mig så löser jag och min fru den biten åt digTungan ute

• Johannaärjag
    D Simpkins skrev 2016-09-18 21:05:31 följande:
    Tipsa gärna! Existerar ens den typen av kryssningar från Göteborg t.ex.?
    Kan mest Östersjön (och sen långkryssningar förstås, Karibien etc.).

Men Stena Line har ju en och annan variant du kan åka på. Kolla deras hemsida. Det är dock inte samma grej nere där som på Östersjön och Ålands hav.
  • D Simpkins
    Johannaärjag skrev 2016-09-24 21:41:54 följande:
    Kan mest Östersjön (och sen långkryssningar förstås, Karibien etc.).

Men Stena Line har ju en och annan variant du kan åka på. Kolla deras hemsida. Det är dock inte samma grej nere där som på Östersjön och Ålands hav.
    Inte samma grej? Hur menar du?
  • Johannaärjag
    D Simpkins skrev 2016-09-26 16:00:48 följande:
    Inte samma grej? Hur menar du?
    Det är varken lika stort eller lika populärt.
  • D Simpkins
    Johannaärjag skrev 2016-10-02 09:24:34 följande:

Det är varken lika stort eller lika populärt.

Men nu har jag fått höra att man åker Göteborg-Kiel på västkusten. Men att båtarna är mindre lyxiga. Nån som provat den rutten och som kan berätta om det var bra eller dåligt?
  • Anonym (Mort&Vite.)
    Anonym (curious) skrev 2016-08-23 21:17:35 följande:

Jag ska på min första kryssning snart och hoppas på att få till det. Hur är det på kryssningar är det många villiga? Tror ni det är många som åker just för sex.

Någon här som ska åka något här framöver med cinderella.

Det är väl möjligt att det finns dem som finns där, men man kan ju se i appen Tiner i 2 km radie så att man kanske kan hitta någon på båten innan man går in.
  • Anonym (rambo69)
    Om du är en hyfsat snygg tjej å kan föra normala samtal, så behöver du inte åka på någon kryssning för att ha sex, hör av dig till mig så löser jag och min fru den biten åt dig Tungan ute
  • Anonym (Jag)
    Anonym (rambo69) skrev 2022-12-01 22:22:14 följande:
    Om du är en hyfsat snygg tjej å kan föra normala samtal, så behöver du inte åka på någon kryssning för att ha sex, hör av dig till mig så löser jag och min fru den biten åt dig Tungan ute
    Hur många gamla trådar ska du väcka till liv på en kväll?
  • Anonym (Nej tack!)

Våldtäktsbåtar. Kolla historiken. 

Grisigt och äckligt även när det inte handlar om våldtäkt. 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Finskan) skrev 2016-08-23 21:36:59 följande:

Beror lite på när du åker. Är det en mitt-i-veckan-kryssning är det mest pensionärer och tröttfulla finska chaffisar och veckopendlare som inte är mycket att hänga i granen. På helgerna är det som vilken billig storstadskrog som helst.

Som jag 45+, tycker jag det är lättare på mittvecka. Jag gilar mogna/äldre kvinnor, och det är mkt. mindre konkurrens om kvinnorna. Många vänninor som åker då.
  • Anonym (Stena Line)
    D Simpkins skrev 2016-10-02 12:26:16 följande:
    Men nu har jag fått höra att man åker Göteborg-Kiel på västkusten. Men att båtarna är mindre lyxiga. Nån som provat den rutten och som kan berätta om det var bra eller dåligt?
    Har provat och det är inte alls samma party-faktor på dessa båtar som på Finlandskryssningarna. Mest tyska och svenska barnfamiljer som reser. Finns heller inte i närheten samma nöjesutbud av nattklubb, disco mm, även om det såklart finns några barer.
    Om jag var du skulle jag satsa på att ta tåget till Sthlm och utgå därifrån istället. 
Svar på tråden Är det mycket sex på kryssningar?