• Hizzlizzbizz

Min tjej har svårt att släppa det förflutna, är väldigt elak.

Hej alla!

Varning för lång text men behöver hjälp!!!

Min första tråd på detta forum, jag behöver bara åsikter från andra ögon.. Skall berätta min story och håll i er...

Jag har ett barn ur ett tidigare förhållande (med en kille). Blev tillsammans med min nuvarande partner (som är en tjej) för 2 år sen.

När vi träffades så var hon med en annan tjej samtidigt som mig och jag var med pappan till mitt barn samtidigt. När vi väl bestämde oss för att bli tillsammans, efter många om och men och BARA var med varandra så har det inte varit en dans på rosor.

Hon har varit otrogen 2 gånger (vad jag vet) dock nekar hon ännu men har fått höra av flera olika källor.

För drygt 4 månader sen så fick hon då reda på att jag legat med pappan till mina barn (under tiden vi träffades och inte var tillsammans) och då ljugit om det/undanhållit det.

Jag har fått tippa på tå, för att från den dagen tål hon inte ens hans namn. När han skall träffa barnen får jag ej le emot honom, vara det minsta trevlig osv för att hon inte litar på mig i närheten av honom. Vilket jag har följt slaviskt som den jävla idiot man är??

Hon frågar ständigt frågor som "har du känslor för honom?? Hade du det när vi blev tillsammans?? Gillar du o ta kuk i alla hål eller??" Osv osv osv. Hon blir riktigt elak när hon blir arg. Har kallat mig hora, äcklig, billig med mer. Och med hennes hemska attityd har det nu blivit så att jag börjat ljugit om småsaker ang honom. Tex hur många gånger vi rest tillsammans, och sen tog hon reda på att de var fler än vad jag sa och så var det en lögn från min sida. Och hon har nu gjort slut, bor och sover dock ännu i min lägenhet. Vissa dagar är det underbart igen, för grejen är att när vi har det bra så har vi verkligen det bra också!! Men sen kan jag va på jobbet en dag och hon helt plötsligt skickar ett sms som typ "hade du känslor för honom när vi blev tillsammans??? Du ljuger osv".

Börjar bli galen tror jag.

Trots allt vill jag ej förlora henne, vill hitta tillbaka till de som en gång var bra :( men det verkar vara helt kört..

Har jag gjort fel med mina små lögner för att slippa undan konflikter? Hade ni kunnat gjort slut pga något sånt? Och hur går man vidare från någon man älskar och någon som klickat något otroligt med min son..?

• Svar på tråden Min tjej har svårt att släppa det förflutna, är väldigt elak.
  • Anonym (......,)

Varför var du otrogen. Det bara förstör.

• Långbenopluto

Ni har alltså båda varit otrogen....

Vill du har ett sånt förhållande? Är det verkligen det du vill lära dina barn är normalt?

• Hizzlizzbizz

Jag har inte varit otrogen. Detta var innan vi var tillsammans, ingenting var seriöst alls från varken min eller hennes sida..

• Anonym (Herregud!!)

Du har ett barn!!! Dumpa tjejen och börja behandla ditt ex med respekt igen. Var en bra förebild för ditt barn från och med nu!

• Anonym (Kk)

Din tjej låter väldigt, väldigt osäker av sig. Vem tror hon att du är? Hennes ägodel? Likt ovan kommentar; du har ju ett barn. Men det är din tjej som beter sig som ett. Trivs du verkligen i att hon manipulerar, dominerar, kränker dig och nöter ner självkänslan inom dig. Hon till och med tar över din lägenhet, låter ju absurt om du frågar mig. Nej du känner nog vart det bär va?

• Anonym (Kom igen)

Men va fan, släng ut människan och prioritera dina ungar och dig själv.

• ManiLund

Du är tillsammans med en kvinnormisshandalre. Sen att hon har fitta i stället för kuk spelar väl ingen roll. Du kan inte ha en partner som beter sig så mot ditt barns pappa.

Svar på tråden Min tjej har svårt att släppa det förflutna, är väldigt elak.