Hur skapa attraktion?
Jag är en man på 30 år som i hela mitt liv varit blyg för att prata med och flirta med tjejer. Jag antar att det är rädslan för att bli avvisad och skrattad åt som gör att jag blir nervös och spänd inför tjejer. Om jag ser en riktigt snygg tjej så blir jag blyg av att titta henne i ögonen. Jag får även tunghäfta när jag ska prata med tjejer jag inte känner. Jag är diagnoserad med asperger med, så jag har det emot mig med, svårt att förstå och uttrycka kroppsspråk, och att förstå det som inte sägs ärligt rakt ut.
Men jag vill verkligen kunna ha förmågan att attrahera kvinnor, och jag vill såklart inte att kvinnor ska vara med mig för att de tycker synd om mig. Utan jag vill ju att de ska känna samma attraktion som jag. Jag försöker mest bara med internet men det är svårt eftersom tjejer får drösvis med meddelanden och kan välja och vraka. Jag vet att man ska skriva något unikt, men det är svårt att skriva unika saker till någon man inte känner.
Någon som har tips på hur jag ska öka mitt attraktionsvärde, trots att jag har en hel del emot mig?