• Anonym (Tjejen)

Min pojkväns kuk luktar inte gott.

Jag har en underbar kille och vi har bra sex men han tjatar ofta om avsugningar, vilket jag inte kan ge pga kukens lukt. Jag har kunnat suga lite men alltid avbrutit snabbt pga lukten, och delvis av smaken (smakar salt o lite konstigt) men kuk smakar ju kuk så. Sen så har jag väl inget större problem med smaken egentligen, det är mer lukten som tänder av. Det luktar mest på ollonet och där har det ibland luktar som ruttet ägg blandat med typ sperma eller kiss. Efter han haft kondom på kuken så luktar det ännu värre när jag suger av honom, då blandas gummi-lukten in i det där. Jag har testat suga av honom med kondom på, och det har jag inga problem med, men det var tydligen inte tillräckligt skönt.

Jag känner att vi kan prata om det mesta tillsammans, trots att vi inte alls varit tillsammans länge. Jag har alltså tagit upp detta med honom, förklarat lukten osv och skyllt mer på att jag inte vill suga pga det smakar salt men har berättat om lukten. Han har inte sagt så mycket, mer typ flinat eller sagt "Men lukta inte där då". Han har flera gånger klämt ut någon slags vätska eller vad det nu är, som han själv luktat på och säger att det luktar illa. Det är den som oftast brukar lukta på ollonet.

Jag vill ju tillfredsställa honom och suga av honom, men det känns så jävla avtändande pga lukten! Så frustrerande eftersom att jag sugit av killar förut och dom har inte luktat nånting. Jag har då kunnat suga utan problem och tills dom kommit.

Vad gör man?

• Svar på tråden Min pojkväns kuk luktar inte gott.
  • Anonym (Hmm)

Luktar det även om han tvättat sig?
    Min kille brukar alltid skölja av kuken innan jag suger av honom för att han vill vara säker på att det inte ska lukta/smaka konstigt
    Fast visst några ggr har man sugit ändå men det har aldrig luktat eller smakat speciellt konstigt ändå...

• Anonym (S)

Säg åt honom att du kan suga i/efter duschen? Om en tvätt hjälper.
    Hjälper inte en tvätt så säg åt honom att uppsöka läkare.
    Passa annars bara på att suga direkt när han duschat. Hoppa på honom när han är ren, om det inte är äckligt då. Tids nog borde han fatta vinken.

• Domesticgoddess

Usch, jobbig sits:( Kanske prova att duscha tillsammans och tvåla in honom och inte minst kuken ordentligt först, sug sedan som du aldrig sugit förr och var tydlig med -både under och efter - hur mycket du njuter av att suga honom när han är ren. Förhoppningsvis får det honom att inse att bättre intimhygien = fler och mer entusiastiska avsugningar.

• Anonym (Ligg inte! Testa er)
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-08-25 15:50:57 följande:

Jag har en underbar kille och vi har bra sex men han tjatar ofta om avsugningar, vilket jag inte kan ge pga kukens lukt. Jag har kunnat suga lite men alltid avbrutit snabbt pga lukten, och delvis av smaken (smakar salt o lite konstigt) men kuk smakar ju kuk så. Sen så har jag väl inget större problem med smaken egentligen, det är mer lukten som tänder av. Det luktar mest på ollonet och där har det ibland luktar som ruttet ägg blandat med typ sperma eller kiss. Efter han haft kondom på kuken så luktar det ännu värre när jag suger av honom, då blandas gummi-lukten in i det där. Jag har testat suga av honom med kondom på, och det har jag inga problem med, men det var tydligen inte tillräckligt skönt.

Jag känner att vi kan prata om det mesta tillsammans, trots att vi inte alls varit tillsammans länge. Jag har alltså tagit upp detta med honom, förklarat lukten osv och skyllt mer på att jag inte vill suga pga det smakar salt men har berättat om lukten. Han har inte sagt så mycket, mer typ flinat eller sagt "Men lukta inte där då". Han har flera gånger klämt ut någon slags vätska eller vad det nu är, som han själv luktat på och säger att det luktar illa. Det är den som oftast brukar lukta på ollonet.

Jag vill ju tillfredsställa honom och suga av honom, men det känns så jävla avtändande pga lukten! Så frustrerande eftersom att jag sugit av killar förut och dom har inte luktat nånting. Jag har då kunnat suga utan problem och tills dom kommit.

Vad gör man?

Eh... Jag tror inte du ska ha den i din min och inte någon annanstans heller! Låter inte friskt! Han måste ju till en läkare och testas för sjukdomar!!

Det ska inte lukta!!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-08-25 15:54:30 följande:

Luktar det även om han tvättat sig?

Min kille brukar alltid skölja av kuken innan jag suger av honom för att han vill vara säker på att det inte ska lukta/smaka konstigt

Fast visst några ggr har man sugit ändå men det har aldrig luktat eller smakat speciellt konstigt ändå...

Jag har ingen aning faktiskt, jag har typ alltid sugit på kvällen och då har han inte duschat nånting. Tror att han duschar varje dag, men ibland kan det gå en dag utan att han gör det. Men som sagt, han har inte duschat sig innan jag sugit nånsin i alla fall.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (S) skrev 2016-08-25 15:56:57 följande:

Säg åt honom att du kan suga i/efter duschen? Om en tvätt hjälper.

Hjälper inte en tvätt så säg åt honom att uppsöka läkare.

Passa annars bara på att suga direkt när han duschat. Hoppa på honom när han är ren, om det inte är äckligt då. Tids nog borde han fatta vinken.

Bra tips! Har nästan alltid frågat innan vi ska ha sex/innan jag sugit av honom, om han duschat idag och då har han sagt ja typ 9 gånger av 10. Men jag ska passa på direkt efter han varit i duschen!
  • Anonym (Urrrk)

Nej kuk ska inte lukta. Antingen är han sjuk i snoppen eller sjukt snuskigt orenlig av sig. Det låter ju som att han åtminstone är en riktig äckelpelle eftersom han tycker du ska suga fast han luktar döing på kuken.

• Anonym (FTW)

Eftersom att du skriver att han trycker ut vätska som luktar lilla så skulle jag be honom att uppsöka läkare innan det blev några fler avsugningar.

Det ska inte komma illaluktande vätska hur mycket man än trycker. Om jag hade varit du så hade jag även låtit bli annat sex oskyddat.

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (FTW) skrev 2016-08-25 16:21:14 följande:

Eftersom att du skriver att han trycker ut vätska som luktar lilla så skulle jag be honom att uppsöka läkare innan det blev några fler avsugningar.

Det ska inte komma illaluktande vätska hur mycket man än trycker. Om jag hade varit du så hade jag även låtit bli annat sex oskyddat.

Han säger att det han trycker ut som luktar illa är typ försats eller nånting annat. Han verkar inte orolig men jag vet inte..
  • Anonym (FTW)
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-08-25 16:25:25 följande:

Han säger att det han trycker ut som luktar illa är typ försats eller nånting annat. Han verkar inte orolig men jag vet inte..

Försatsen ska verkligen inte lukta illa! Något är knas. Självklart behöver han kolla upp det.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (FTW) skrev 2016-08-25 16:31:22 följande:

Försatsen ska verkligen inte lukta illa! Något är knas. Självklart behöver han kolla upp det.

Åh blir så orolig att han har nån sjukdom eller att han smittat mig med nånting. Han säger att han inte har nån könssjukdom i alla fall. Vi har pratat lite om det, han har bara legat med en person innan mig och det var på ett partyställe utomlands så det var därför jag tog upp det med honom ifall han hade nånting därifrån. Han sa att han haft kondom..
  • taquine
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-08-25 16:34:57 följande:
    Åh blir så orolig att han har nån sjukdom eller att han smittat mig med nånting. Han säger att han inte har nån könssjukdom i alla fall. Vi har pratat lite om det, han har bara legat med en person innan mig och det var på ett partyställe utomlands så det var därför jag tog upp det med honom ifall han hade nånting därifrån. Han sa att han haft kondom..
    Hur vet han det om han inte testat sig?Ni behöver komma iväg på test båda två.Och som andra skrivit ska en frisk och ren  kuk varken lukta eller smaka som ruttet ägg.
    Kolla upp er pronto ts !
    Goodness me
  • M1rella

Du får be han tvätta den ordentligt vid dusch och förmodligen även varje morgon med intumtvål.

• Anonym (Tjejen)
    taquine skrev 2016-08-25 16:42:04 följande:

Hur vet han det om han inte testat sig?Ni behöver komma iväg på test båda två.Och som andra skrivit ska en frisk och ren  kuk varken lukta eller smaka som ruttet ägg.

Kolla upp er pronto ts !

Är faktiskt tveksam på att han testat sig..
  • Anonym (Ssk)

Det kan även vara svamp eller en vanlig infektion. Behöver inte vara någon könssjukdom. Så borde definitivt kollas upp.

• Anonym (Tjej)

När jag träffade min partner var jag så himla nöjd över att han inte luktade något annat än nytvättad, oavsett när på dygnet vi sexade.

Men efter en intensiv sexperiod började kuken lukta, oavsett om han var duschad eller inte. Det visade sig att jag fick en obalans i mitt underliv av all sperma som hamnade där, som jag i min tur "smittade" över på honom.

Så för att vi ska lukta gott gäller sprut på utsidan (särskilt direkt efter mensen) och en gelé som hjälper mitt underliv att hålla sig till rätt PH-nivå.

• Anonym (Ligg inte! Testa er)
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-08-25 16:48:53 följande:
    Är faktiskt tveksam på att han testat sig..
    Uppsök läkare! Både du och han!
Svar på tråden Min pojkväns kuk luktar inte gott.