Min pojkväns kuk luktar inte gott.
Jag har en underbar kille och vi har bra sex men han tjatar ofta om avsugningar, vilket jag inte kan ge pga kukens lukt. Jag har kunnat suga lite men alltid avbrutit snabbt pga lukten, och delvis av smaken (smakar salt o lite konstigt) men kuk smakar ju kuk så. Sen så har jag väl inget större problem med smaken egentligen, det är mer lukten som tänder av. Det luktar mest på ollonet och där har det ibland luktar som ruttet ägg blandat med typ sperma eller kiss. Efter han haft kondom på kuken så luktar det ännu värre när jag suger av honom, då blandas gummi-lukten in i det där. Jag har testat suga av honom med kondom på, och det har jag inga problem med, men det var tydligen inte tillräckligt skönt.
Jag känner att vi kan prata om det mesta tillsammans, trots att vi inte alls varit tillsammans länge. Jag har alltså tagit upp detta med honom, förklarat lukten osv och skyllt mer på att jag inte vill suga pga det smakar salt men har berättat om lukten. Han har inte sagt så mycket, mer typ flinat eller sagt "Men lukta inte där då". Han har flera gånger klämt ut någon slags vätska eller vad det nu är, som han själv luktat på och säger att det luktar illa. Det är den som oftast brukar lukta på ollonet.
Jag vill ju tillfredsställa honom och suga av honom, men det känns så jävla avtändande pga lukten! Så frustrerande eftersom att jag sugit av killar förut och dom har inte luktat nånting. Jag har då kunnat suga utan problem och tills dom kommit.
Vad gör man?