• Anonym (Dan)

    Äter min flickvän kattbajset?!

    Jag och min sambo har en katt, katten som min sambo haft sen hon var liten. Vi bor i lägenhet nu så därför har katten en kattlåda som den gör sina behov i. Kattlådan har vi i ett hörn vid sidan av hallen och det har hänt att jag har gått förbi den när det varit kattbajs däri och sen en minut efter har min flickvän gått förbi och när jag går tillbaka så ser jag att kattbajset är borta. Har frågat om hon tömde lådan (då borde jag ha hört pga spolas i toan då), men hon svarade nej. Jag tycker att det här är konstigt. Ser sällan kattbajs i kattlådan. Har tömt den nån gång, oftast när jag är ensam hemma och katten bajsat. Annars är det alltid tjejen som "tömmer" eller vad hon nu gör med det, för jag vet ärligt talat inte. Bajset bara försvann sådär snabbt när jag nyss hade sett det, och hon hade inte rensat bort det från lådan. Det kan inte bara försvinna?

    Och nej, katten äter inte sitt bajs. Den låg och vilade på soffan. Det har hänt flera gånger att kattbajset bara varit spårlöst borta från kattlådan, utan att hon varit inne på toan och tömt den! Det här skrämmer mig och alla kommer säkert tro att det är en trolltråd, men nej. Hur gör man?

  • Svar på tråden Äter min flickvän kattbajset?!
  • Aikido

    Katten dog när din sambo var 14 år gammal och har spökat sedan dess. Spökkatters bajs stannar ibland kvar i den fysiska världen och ibland inte. Beror på lite hur många spökmöss den ätit.

  • Anonym (Z)

    Ja, sluta spola ned kattbajset... Sanden har inget i toaletten att göra.

  • Anonym (Dan)
    Aikido skrev 2016-08-25 17:44:10 följande:

    Katten dog när din sambo var 14 år gammal och har spökat sedan dess. Spökkatters bajs stannar ibland kvar i den fysiska världen och ibland inte. Beror på lite hur många spökmöss den ätit.


    Tack för din teori!
  • Anonym (Alltid mätt flickvän?)

    Jag tror faktiskt att hon gör det....

  • Gunilla1957

    Hon kan ha rafsat sand över bajset med spaden. Då syns det inte längre, därför att det ligger under sanden.

    Självklart äter inte katten sitt bajs. Det är något som bara en HUND skulle kunna göra.

  • Anonym (Hmmm.....)

    Hon spar det I en låda och lägger det i din mat så det är faktiskt DU som äter det. Hur länge sedan var det du blev avmaskad?

  • MeAndMyself

    Oh hört om detta innan, en fetish tydligen! Sjukt som fan! Kolla så hon inte krattat över, om hon inte gjort de, sätt upp en kamera!

    Ser du att hon käkar bajset så är de bara att dra fort som fan!

  • Anonym (Hm???)

    Om en katt kan bli ca 10 år?

    Hur länge har hon haft den så du?

    Nä hon äter inte kattens bajs då hade hon varit jätte sjuk!

Svar på tråden Äter min flickvän kattbajset?!