HJÄLP jag låg med min systers man på deras kräftskiva
Hallå. Vet inte vart jag ska börja! Men jag är 22 år och har en syster som är 28. Hon är gift med en man som är 36 år och extremt attraktiv. Min syster och jag har aldrig haft en god relation. Hela vår uppväxt har hon retat mig för min övervikt, men när jag var 20 så tränade jag mig till en snygg kropp och gjorde silikonbröst och sedan dess pratar hon knappt med mig. Jag har väldigt svårt för henne!
Som "straff" har jag alltid flirtat lite med hennes man. Ni vet.. Böjt mig fram med urringningen, "råkat" gå förbi naken hemma hos våra föräldrar efter att jag duschat, har även lämnat badrummsdörren olåst och en gång råkade han komma in när jag höll på och rakade mig mellan benen. That face! Min syster är rätt fet och oattraktiv, hängiga bröst och dubbelhaka, sminkar sig typ aldrig. Och jag vet att hennes man tycker att jag är attrakiv.
I lördags hade de kräftskiva i deras sommarhus på landet. Jag och min systers man flirtade hela kvällen. Vi hade lång ögonkontakt och jag sög och slickade på kräftorna och såg på honom att han tände. Sen skulle han gå in i deras garage och hämta glass i en frysbox som de har där, då sa jag att jag skulle gå på toa och så gick jag efter honom.
Jag stängde dörren om honom och tog av mig min klänning och stod framför honom i ett sexigt underklädesset som var avsett till just detta tillfälle och så släppte jag ut mitt hår och tro mig, det tog två sekunder innan han kysste mig och tog på mina bröst. Jag kände på hans kuk och den var stenhård. Han förde in mig i deras jeep som stod i garaget och så knullade vi i baksätet! Jag har aldrig varit med om något så fantastiskt. Fick orgasm på orgasm. Dels för att han var en gud i sängen, men också för att jag kände som att jag äntligen gav igen för allt dumt min syster gjorde mot mig i min uppväxt. Han sprutade i min mun och sen gick vi ut till sällskapet igen. Ingen märkte nånting!
Men nu till problemet, jag måste ha tappat mitt armband i deras bil. Och jag har fått armbandet av min syster.. Om hon hittar det där så vet jag inte vad jag ska säga. Vågar inte fråga om han kan kolla heller.
Vad ska jag göra?! :/