• Sprallig

    Ogillar svenska tjejer svenska killar?

    Jag vill börja med att säga att jag vet att dom flesta inte tycker såhär men jag vill ändå veta hur pass vanligt det är.

    Nu till saken: Jag har fått höra från många svenska tjejer att dom inte gillar svenska killar. Hörde bland annat från en tjej på jobbet i veckan att hon letar efter en snäll kille men som inte är svensk då hon inte gillar oss helt enkelt.

    Var även på fest för några månader sedan då jag småflirtade med en tjej och hennes kompis sa till mig att det inte är någon idé eftersom hon bara gillar blattar (hennes ordval).

    Hörde även från en tjejkompis för ett tag sedan att hon inte gillar blonda killar. Nu är ju inte alla svenskar blonda men ändå.

    Hur pass vanligt är detta, hur känner ni tjejer inför svenska killar? Och är det något särskilt med svenska killar ni inte gillar? Vi kanske är för blonda och tråkigt eller lite blyga.

  • Svar på tråden Ogillar svenska tjejer svenska killar?
  • Anonym (Såhär är det!)

    Inte alla, det är bara blonda tjejer med långt hår, stora pattar och put röv som gillar utlänningar. Helt kosovoalbaner! Tjejerna går då gärna i tajta ljusa jeans och ett tajt uringat linne och putar med läpparna.

  • Anonym (F)

    Kvinnor gillar inte feminiserade och tafatta män och det är väl så många svenska killar upplevs vara.

    Feminismen har förstört den svenske mannen och då söker sig kvinnor till män från andra kulturer istället, vilket ibland får katastrofala följder när kvinnor hamnar i klorna på män som slår dem eller mördar dem.

    Där har feminismen rätt många (hundra) tusen förstörda kvinnors liv på sitt samvete.

  • Carambolan

    De flesta av mina etniskt svenska väninnor är gifta med svenska män.

  • Anonym (Eeh)

    Hur gamla är ni, 16-17? Du kanske behöver byta umgänge, de dör tjejerna verkar inte ha alla höns hemma.

  • Anonym (Eeh)
    Anonym (F) skrev 2016-08-27 19:13:44 följande:

    Kvinnor gillar inte feminiserade och tafatta män och det är väl så många svenska killar upplevs vara.

    Feminismen har förstört den svenske mannen och då söker sig kvinnor till män från andra kulturer istället, vilket ibland får katastrofala följder när kvinnor hamnar i klorna på män som slår dem eller mördar dem.

    Där har feminismen rätt många (hundra) tusen förstörda kvinnors liv på sitt samvete.


    LOL. Du säger emot dig själv men fattar det inte ens. Förmodar att du är singel och bitter över att tjejerna du vill ha inte faller som käglor.
  • Anonym (Utländsktjej)

    Tvärtom då? Svenska killar som gillar invandrartjejer? Är det vanligt?

  • Anonym (Emma)
    Anonym (Utländsktjej) skrev 2016-08-27 19:35:40 följande:

    Tvärtom då? Svenska killar som gillar invandrartjejer? Är det vanligt?


    Det är ganska vanligt, samt att adopterade tjejer oftast har svenska pojkvänner.
  • Anonym (F)
    Anonym (Eeh) skrev 2016-08-27 19:34:50 följande:
    LOL. Du säger emot dig själv men fattar det inte ens. Förmodar att du är singel och bitter över att tjejerna du vill ha inte faller som käglor.
    Nej, jag säger inte emot mig själv.
  • Anonym (Polly)

    Jag ogillar den sorten svenska killar som oftast skriver här och är både rasistiska och kvinnofientliga.

  • Anonym (D'archangel)

    Sverige är ett litet land. För att vi inte ska få en degenererad befolkning måste vi diversifiera genpoolen. Därför är det biologiskt naturligt och ska därför uppmuntras att kvinnor dras till det spännande och okända. Detsamma gäller feminiserade homosexuella som har samma biologiska drag som kvinnor, de är gärna med spännande främlingar.

Svar på tråden Ogillar svenska tjejer svenska killar?