Rätt eller fel
Lever som särbo sedan 1år , vi bor ihop varannan vecka. Nu kommer det till den saken , ja har 3 flickor i åldrar 16, 14 och 11. Flickan på 16 bor själv i lägenheten när jag har särboveckan vi har daglig telefonkontakt och jag är hos henne några gånger under veckan. Tösa på 14 år är dock med mig den veckan ???? Tösa på 11 år bor hos mig och pappan varannan vecka , jag jobbade natt mellan mars och juli så barnen var hemma själva 3 nätter i veckan då jag ansåg att dom va såpass stora att dom var mogna för det och det var inga problem alls. Veckan barnen har varit hos mig har det hänt 1 till 2 gånger att jag åkt och sovit hos honom vid kl 22 för att sen va hemma 06.30 . ibland har hon på 11 varit med men ibland har hon velat stanna hemma hos sina systrar eftersom dom ändå ska sova . Började med att jag blev anmäld till socialen för att hon på 16 varit själv i lägenheten ena veckan , passade inte hennes far . Sen blev jag anmäld igen pågrund av att hon på 11 nån enstaka gång sovit kvar i lägenheten hos sina systrar när jag varit hos min särbo plus när jag jobbade natt ???? Min fråga är nu tycker ni hon är för ung för detta ?? Hennes systrar är trots allt 16 o 14 . Hade jag ansett att dom inte skulle klara av det , så skulle jag inte jobbar natt.. tacksam för svar