Min tjej snapar med andra killar
Min nyblivna tjej och jag trivs bra ihop. Vill bara höra lite vad andra tycker, för det är nämligen så att vi har båda två snapchat och hon snapar med andra killar än mig. Hon döljer det inte, så det är inte något sånt. Hon visade själv för länge sen att hon snapar med många i allmänhet, både tjejer och killar och hon säger att jag absolut inte ska oroa mig. Jag har ju sett när dom snapar, dom skickar bara bilder på typ lampan i taket eller nåt annat, utan text, för att få poäng. Hon säger att hon bara snapar med många för att få poäng och att hon gjort det innan vi två blev tillsammans också. Hon brukar även skicka bilder på mig till alla hon snapar med, till alla killar så det är inte så att hon försöker dölja mig. Jag själv snapar inte med nån tjej förutom med henne, om inte nu nån tjej snapar mig så kan jag svara på det bara.
Jag är verkligen inte en svartsjuk person och jag känner verkligen att jag kan lita på henne, men jag vill bara höra om ni tycker att det här låter okej och vad ni hade tyckt om det?