• AdriansS

Hjälp mej någon !

Hej ! Har en liten fråga, jag testade positivt igår vid 16.00 med ett clearblue digital,svaret kom väldigt snabbt och det står gravid 3+. .

Gjorde även ett clearblue digital i morse för att vara helt säker (morgon urin)

Men nu så fick ja en pytte pytte liten ljus rosa flytning. .Man såg den knappt på pappret.. Så tänkte att ja provar med en tampong och ser om det kommer mera .men det är den mängden igen. .

Har ju varit lite glömsk och kommer inte ens ihåg när ja hade mens sist.. Bara på ett ungefär att det var mitten av juli.

Någon som varit med om detta som det gick hela vägen för. .?

• Svar på tråden Hjälp mej någon !
  • AdriansS

Glömde tillägga att jag har mått illa i ca. 3 dagar till o från..Även en väldig ryggvärk som går ner i låren..Känns typ som när man är förstoppning med..Det trycker liksom vid livmodern. .Men just nu kom det inget rosa allt på pappret.

• Fia 28

En ytte pytte liten rosa flytning är nog ingen fara. Jag har blött klart rött blod tre gånger och bebisen mår ändå bra.

• AdriansS
    Fia 28 skrev 2016-08-29 10:46:28 följande:

En ytte pytte liten rosa flytning är nog ingen fara. Jag har blött klart rött blod tre gånger och bebisen mår ändå bra.

Även om man har en faslig molvärk ? Känns ju hemskt att inte ens veta hur långt gången man kan va. Hade mf för ca. 3 månader sedan
  • Fia 28
    AdriansS skrev 2016-08-29 10:55:11 följande:
    Även om man har en faslig molvärk ? Känns ju hemskt att inte ens veta hur långt gången man kan va. Hade mf för ca. 3 månader sedan
    Ja molvärk är normalt.
  • AdriansS

O jo det här med molvärk vet jag om. Har en son på 15 månader.. men hade knappt några symptom alls med honom.

Inga blödningar eller sådant.

• Ivana1988

jag hade rosa flytningar I v 6 och 7 sedan lite bruna och mensvärk, ont I ryggen och ont på höger sida bara.. fick tid för VUL I v8 för dom ville kolla att allt var okej och bebisen var där den skulle vara... nu är jag I v19 (18+5) och har RUL om 2 dagar. Är du orolig så ring MVC man behöver ibland höra från BM att det inte är någon fara:)

• AdriansS
    Ivana1988 skrev 2016-08-29 11:06:53 följande:

jag hade rosa flytningar I v 6 och 7 sedan lite bruna och mensvärk, ont I ryggen och ont på höger sida bara.. fick tid för VUL I v8 för dom ville kolla att allt var okej och bebisen var där den skulle vara... nu är jag I v19 (18+5) och har RUL om 2 dagar. Är du orolig så ring MVC man behöver ibland höra från BM att det inte är någon fara:)

Ooh lite hopo. Det skall jag göra redan nu ! Tack
  • AdriansS
    AdriansS skrev 2016-08-29 11:12:32 följande:

Ooh lite hopo. Det skall jag göra redan nu ! Tack

Nu har det kommit lite mera blod men fortfarande rent blod utan klumpar men en pytteliten trådig blodstrimla eller vad man ska säga.

Fortfarande ett litet illamående och lätt mensvärk,men det är det ända..

Tog ett test igår morse som fortfarande visade positivt..

Vad är detta ? Hur länge kan man blöda i en början av en graviditet och vad beror det på ? Jag har en tid hos min privata gyn imorgon. Men ska ja ställa in mej på ett mf ? Ja har ändå blött i 3 dagar..väledigt sparsamt men nu började det komma lite lite mera..

Ja slutade röka så fort det visa + på testet.
  • AdriansS
    Fia 28 skrev 2016-08-29 10:46:28 följande:

Nu har det kommit lite mera blod men fortfarande rent blod utan klumpar men en pytteliten trådig blodstrimla eller vad man ska säga.

Vad är detta ? Hur länge kan man blöda i en början av en graviditet och vad beror det på ? Jag har en tid hos min privata gyn imorgon. Men ska ja ställa in mej på ett mf ? Ja har ändå blött i 3 dagar..väledigt sparsamt men nu började det komma lite lite mera..

• Fia 28
    AdriansS skrev 2016-08-31 16:06:06 följande:

Så började tyvärr mitt missfall.
  • AdriansS
    Fia 28 skrev 2016-08-31 16:07:52 följande:

Så började tyvärr mitt missfall.

Usch :( jaja det blir väl ett tråkigt besök hos gynekologen imorgon då
Svar på tråden Hjälp mej någon !