• Allie123

Hur kan hon inte va "smal"?

Min dotter är 13 år, 156 cm lång och väger 32,5 kg. Hur kan hon inte va smal? Här är en bild. Vad tycker ni? Är hon anorektisk, smal, normal, mullig, tjock eller jätte tjock? Hon äter väldigt mycket godis, har inte lite fett på kroppen och dubbelhaka. (Skickar en bild)

• Svar på tråden Hur kan hon inte va "smal"?
  • viseversa

Menar du att du på allvar lägger ut en bild på ditt barn på nätet och ber folk ha åsikter om
    hennes kropp? Sitter med mobilen så ser ingen bild men det är sjukt. Sluta vithetsa ditt barn kanske?

• viseversa
    Allie123 skrev 2016-08-30 14:18:00 följande:

Har inte lagt ut någon bild? :o

Det står ju här är en bild. Vad tycker ni. Smal tjock mullig mm mm mm. Eftersom jag sitter med mobilen kan jag inte se om en bild är utlagd eller inte. Oavsett är detta inte okej.
  • Allie123

[quote=76926936][quote-nick]Aikido skrev 2016-08-30 14:19:38 följande:[/quote-nick]

Jag tycker ditt gamla nick var bättre.

[/Ehm.. Va?

• Fiona M

Varför bytte du nick?
    Du kommer inte få fler svar här, utan borde fortsätta gå till BUP, samt vara ärlig med dem om din egen ätstörning som självklart påverkar dottern...

• Fiona M
    Allie123 skrev 2016-08-30 14:47:27 följande:

Skulle självklart aldrig lägga ut på henne själv!

Varför skriver du då
    Allie123 skrev 2016-08-30 13:38:45 följande:

(Skickar en bild)

?

• viseversa
    Allie123 skrev 2016-08-30 14:47:27 följande:

Skulle självklart aldrig lägga ut på henne själv!

Varför skriver du det då? Och sen skriver att folk ska säga vad dom anser om hennes kropp?
  • fantasy06

Bordet intw ts ge upp nu? Vet intw hur många trådar jag sett med samma innehåll från ts men förut var det ett annat nick.

Frågar samma sak om och om igen.

Om set finns någon sanning bakom det ts skriver bör du verkligen ta hjälp av sjukvården istället för att skriva massa trådar här där det bara är "vanliga" ej sjukkunnkga personer här inne som kan svara. Du o din dotter behöver verkligen seriös kunnig hjälp!

Svar på tråden Hur kan hon inte va "smal"?