Hur många har er partner legat med innan er?
För er som vetta alltså.
För er som vetta alltså.
En enda. Känns dock trist att jag inte kinde vara den första. Att någon annan fick den "äran" när det är jag som levt med honom i över 10år nu. Dom var bara tillsammans i 4 månader.
Jag vill inte ens veta men han har legat med väldigt många, han är 30.
Men när jag känner svartsjukan smyga sig på brukar jag tänka på att han skulle inte vara den han är om han inte gjort allt i sitt förflutna. Och av alla har han valt mig! Han är den bästa i sängen som jag haft, jag har varit med 5 innan honom och är 35.
Ingen aning, och jag vill inte veta det heller.
Eftersom min man är 14 år äldre än mig och hade tre barn innan så är han ju inte oskuld då... Han har aldrig sagt antalet men jag gissar på ett 40-tal typ.
Inget jag bryr mig om.
Har ingen aning om hur många hon har legat med, men jag vet att hon haft flera ONS och varit otrogen flera gånger innan hon träffade mig. Nu behöver hon inte vara otrogen för att få känna spänningen och glädjen med ny kuk, för nu får hon det i mitt sällskap på klubb för likasinnade. Och jag älskar att på lite avstånd se henne njuta hämningslöst, och den glädjen vill jag inte missunna henne.
6 eller 7. Minna inte exakt.
Och 6 för mig.
Om jag inte minns fel och om han inte var oärlig så hade han legat med 28st innan mig.
Runt 30-35 har han legat med. Jag har varit med 4 innan. Jag har dock haft mer sex då jag haft väldigt långa förhållanden och han har haft fler ons. Trots siffrorna är jag den mer experimentella.
Typ 6-7 tror jag. Vet att två var ONS och resten flickvänner. Jag är hans längsta förhållande och den enda han varit gift/förlovad med.
Jag har legat med tre stycken innan honom.
min tjej har legat med 20+ och hon är 32. det är sjukt jobbigt att veta detta. hon berättade det i dejtingstadiet när vi var lite berusade. massa skit berättade hon och tror inte det kommer hålla i längden mellan oss. men vi får se.