• My102

Är det normalt?

Jag vet inte om det är normalt eller inte och tankar om jag har haft likadant innan går inte att lita på :P

Igår hade jag mensvärk hela dagen, riktigt ont i bland och ibland några stickningar och ibland ingenting. Jag var rätt säker på att mensen skulle komma! Men ingen mens än..

Jag kan få mensvärk nån timme innan mensen kommer så att jag ännu inte har fått mens än är ovanligt.

Förra månaden så var det enbart brun mens...jag har en tanke om blodet kanske inte kan "komma ut"? Kan det vara möjligt att det är så?

Jag blir lite orolig att det kan vara nåt fel där inne, ja har BIM närsom helst och neg på gravtest. Så någon graviditet tror jag inte att det är.

Är det fler som har haft mensvärk men ingen mens men att allt har varit bra ändå? Jag är rädd för endimetrios (stavning?)

Ville egentligen bara skriva av mig lite..frustrerande men ingen mens efter 24h och inget pos gravtest. Men mensvärk. Vad kan det va?

• Svar på tråden Är det normalt?
  • Fia 28

Oftast får jag mensvärk direkt när mensen startar, men ett par gånger har jag fått mensvärk ett par dagar dagar innan. Har dock ingen aning varför.

• My102
    Fia 28 skrev 2016-08-31 10:27:52 följande:

Oftast får jag mensvärk direkt när mensen startar, men ett par gånger har jag fått mensvärk ett par dagar dagar innan. Har dock ingen aning varför.

Okej, hoppas mensen kommer dyker upp så jag vet att allt är i sin ordning :)
  • Exomob

Får också sån mens ibland, med bruna och ljusbruna flytningar som knappt varar 4 dagar.. inget att vara orolig över :) Kan ju vara så att du stressat över att få barn osv? spänt dig och känt efter..det kan ju påverka.Ibland får jag mensvärk som är flera dagar innan min mens.. eller om du är gravid så kan man ju också få mensvärk fast med utebliven mens..Det är säkert ingen fara!!

kramar <3

Svar på tråden Är det normalt?