Är jag gravid eller vad händer??
Ok, jag börjar bli väldigt konfunderad och fattar inte alls vad det är med min kropp..! Jag och min sambo försöker bli gravida.
Min mens brukar vara någorlunda regelbunden, inte som en klocka men diffar max 3-4 dagar. Enligt min mens-app så skulle jag haft ÄL den 15/8. Kände inte av så mycket då men den 17:e så fick jag rikligt med vattniga flytningar och den 20-21:a så hade jag en sexlust över det normala. Vi hade sex varannan-var tredje dag under hela denna period.
Enligt appen så borde min mens ha kommit i måndags men den har fortfarande inte satt igång. Känner mig jättekonstig i kroppen, trött, hängig, grinfärdig ena sekunden och superglad nästa. Har haft liknande mensvärk i 5 dagar nu men fortfarande ingenting. Inte en tillstymmelse till blodfläck i trosan.
Gjorde gravtest igår men det visade negativt. Kan det vara så att jag hade ÄL senare än appen räknat ut så därför blir även mensen senare? Eller kan jag ha blivit gravid men att det var för tidigt för att plussa?
Nån som varit med om samma sak? Jag håller på att bli knäpp här känns det som x)